Hej
Jeg er selv fra februar-gruppen og læste lige dit indlæg. Din situation lyder meget som min. For 3 uger siden fik jeg også afvide at min pige ligger med numsen nedad og jeg røg på fødegangen til vendingsforsøg.
Ligesom dig, læste jeg også en masse ting på nettet om hvordan det kom til at foregå (også alle skrækhistorierne). Jeg vil sige, at det bestemt ikke er behageligt når lægen begynder at tage fat, men det var en smerte der var til at holde ud, og lægen sagde hele tiden til mig at jeg ALTID kunne sige stop. Jeg tror at hun prøvede at vende hende i cirka 15 min hvorefter hun gav op.
JM tjekkede hele tiden hvordan hjertelyden var hos den lille, så på den måde er du fuldstændig tryg.
Også i mit tilfælde skønner de at lillepigen er lille og tilmed lidt fostervand, hvilket også kan være årsagen til at vendingsforsøget ikke lykkes.
Jeg skal have foretaget planlagt kejsersnit i næste uge, da jeg ikke har mod på en sædefødsel.
Du skal være meget velkommen til at spørge mere, og alt mulig held og lykke med det
Det skal nok gå og man føler sig i trygge hænder...
Anmeld