Hej.
Jeg mødte en fyr for ca 2 år siden som jeg syntes bare var sååååå lækker!!! Kender i ikke det, man har vildt meget lyst til at gå over til, ham og sige et el andet, men man gør det bare ikke ... kl er 14 om eftermiddagen og man sidder sgu i en bus!!
Nå men lidt efter (stadig for 2 år siden) var jeg til en koncert med en date og gæt hvem der kom og indtog scenen?? Det var HAM.... Ham fra bussen som jeg nærmest savlede over.
Fordi jeg var på date kunne jeg jo ik rigtig gå op og sige hej til ham efter koncerten... og min date og jeg havde endda set hinanden et pr gange og det var ved, at udvikle sig til noget... Nå men så glemte jeg alt om denne fyr.
Nu for et pr uger siden sidder jeg tilfældigvis og tjekker en koncertkalender hvor det fremgår at hans band skal spille.
Jeg gør af, at finde ud af hvad manden hedder og sender en lang sms til ham.
Jeg starter med: Hej, vi to kender ikke hinanden. Jeg så dig for 2 år siden i en bus og tænkte...... senere var jeg til en koncert.... osv osv.
Det udviklede sig lidt igennem sms'erne, han skrev at han ikke var heeelt single og nok heller ik tilfreds med det forhold han var i. Jamen han forslog at vi mødtes og det gjorde vi så. Der var en ENORM tiltrækning, vi havde nærmest lyst til at overfalde hinanden men gjorde det ikke idet vi på forhånd havde aftalt, at det ikke skulle ske.
Så mødtes vi igen... jeg kan godt li lidt regler osv, det synes jeg er pisse frækt, så aftalen var at han ikke måtte røre ved mig og at vi ikke skulle have samleje. Han kom ind og vi kyssede - det var fantastisk dejligt... jeg gav ham et ordentligt blow j... og jamen det var sindsyg dejligt for begge parter. Efter krammede vi, jeg kunne mæke intensiteten... han blev lidt underlig pludselig og sagde "ohh nej, no feelings.... no fuckin' feelings" - jeg opfattede det som om der var noget fra hans side??? (vil i gi mig ret i det)
Nå men så tog han hjem... og vi skriver stadig rigtig meget imens han er på job... han har været sammen med kæresten i 2 år og de bor ikke sammen, mere ved jeg ikke om hende.
Jeg tror jeg opfattede det lidt som, at han ville slutte forholdet da han første gang skrev, at han ik var helt single og ej heller tilfreds?? Da han tog herfra sidst sagde han til mig, "ja vi er nok nødt at indse at det ikke kan blive til mere end bollevenner lige pt"??? Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke hans signaler. Vi har endnu ikke haft sex, men det kommer nok meget snart... vi har jo kun set hinanden 2 gange. Forleden dag skrev jeg til ham at nu ville jeg tage ind til byen med min søn.. næste morgen skrev jeg til ham, at jeg ikke havde sovet så meget om natten hvorefter han svarer "Hvorfor har du ik sover, du har måske fundet en at bolle med og derfor ik sovet så meget???" Jeg opfatter det som jalouci, er jeg forkert på den?
Ej jeg håber i vil hjælpe mig med at tolke denne fyr, for jeg forstår ingenting.
Og jer der bare vil fortælle mig at det er forkert at se en mand der har en kæreste - lad vær med og skriv for det er jeg udmærket godt klar over og det var nu hellere ikke det der var spørgsmålet.
Anmeld