Super skønne billeder, elsker det første
og sikke en skøn babyhule
..
Nej en graviditet sætter nogle begrænsninger, men dejligt du er kommet ovenpå igen.. Og endnu BEDRE med en aktiv lille baby.. Men husk og lyt til kroppen 
Kan du alligevel mærke baby trække vejret? 
Jeg har ikke engang mærket min hikke endnu
Men håber da snart det sker 
Taaak!!
Det første er et rigtig hyggebillede - og hvis der er en dreng i mavsen, må han bare finde sig i at blive klædt i lyserødt, indtil han er ude ;-) Mor her elsker lyserød! :-P hehe
Ja, husk og lyt til kroppen! Min kære Michael er efter mig hele tiden efter den her tur, så hvis jeg ikke selv lytter godt nok efter, så gør han bestemt! Det er jo lidt svært, når jeg har været vant til at presse mig selv til mere end jeg kunne holde til - og nu må jeg slet ikke nærme mig kanten for total "dødhed" ;-)
Jaaa, og det føles simpelthen så mærkeligt det med vejrtrækningen! Men det er meget tydeligt, at det er fordi den trækker vejret. Det er virkelig sådan, ja, nu kan jeg jo ikke skrive det som man ville sige det, men ligesom hvis man selv tager en dyyyyyybbbb indånding og liiiiigeså stiiiille puster ud igen. Den fylder virkelig sine små lunger godt op derinde! Og hikke - det er bare utrolig sjovt :-P Den ene morgen hikkede den i næsten 10 min. - Michael mærkede det også og vi grinede og grinede og havde samtidig ret ondt af den lille fis. For det var godt nok længe at have hikke! 

Men hikken er også meget tydelig - det kommer i sådanne 'ryk'; hik----hik----hik----hik----hik... :-)
Du burde i hvert fald ikke være i tvivl når du mærker det!
--snart forhåbentlig!
Anmeld