I skal ikke snydes for mavse-billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

grøn · ært

Nej, I skal da ikke snydes herinde :-P  ...det er de seneste mavebilleder - 27+1.

De sidste par dage har jeg simpelthen haft SÅ ondt i min mave. Sådan i toppen og rundt i siderne. I går havde jeg mega-smerter og kunne slet ikke foretage mig noget :-S Jeg tror simpelthen min krop sagde STOOOOOPPPPP, fordi jeg har kørt mig selv lidt (for meget...) hårdt den sidste tid. Så jeg har haft tre dage, hvor jeg har lavet absolut INTET! Og har endelig fået det godt igen :-P

Men.... hold op hvor skal jeg vænne mig til, at jeg ikke kan alt det jeg kunne før! Pyha - men godt kroppen kan fortælle en, at nu har den satme fået nok
:-P

Det lille pus i maven er simpelthen så dejlig aktiv! Den har en rigtig god døgnrytme, som passer mig helt perfekt :-) Den møver en del derinde og jeg kan både mærke den "trække vejret" og hikke - dét er simpelthen bare så specielt!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

JH12

Super skønne billeder, elsker det første og sikke en skøn babyhule  ..

Nej en graviditet sætter nogle begrænsninger, men dejligt du er kommet ovenpå igen.. Og endnu BEDRE med en aktiv lille baby.. Men husk og lyt til kroppen

Kan du alligevel mærke baby trække vejret?
Jeg har ikke engang mærket min hikke endnu  Men håber da snart det sker

Anmeld

16. februar 2012

grøn · ært

Super skønne billeder, elsker det første og sikke en skøn babyhule  ..

Nej en graviditet sætter nogle begrænsninger, men dejligt du er kommet ovenpå igen.. Og endnu BEDRE med en aktiv lille baby.. Men husk og lyt til kroppen

Kan du alligevel mærke baby trække vejret?
Jeg har ikke engang mærket min hikke endnu  Men håber da snart det sker

Taaak!!   Det første er et rigtig hyggebillede - og hvis der er en dreng i mavsen, må han bare finde sig i at blive klædt i lyserødt, indtil han er ude ;-) Mor her elsker lyserød! :-P hehe

Ja, husk og lyt til kroppen! Min kære Michael er efter mig hele tiden efter den her tur, så hvis jeg ikke selv lytter godt nok efter, så gør han bestemt! Det er jo lidt svært, når jeg har været vant til at presse mig selv til mere end jeg kunne holde til - og nu må jeg slet ikke nærme mig kanten for total "dødhed" ;-) 

Jaaa, og det føles simpelthen så mærkeligt det med vejrtrækningen! Men det er meget tydeligt, at det er fordi den trækker vejret. Det er virkelig sådan, ja, nu kan jeg jo ikke skrive det som man ville sige det, men ligesom hvis man selv tager en dyyyyyybbbb indånding og liiiiigeså stiiiille puster ud igen. Den fylder virkelig sine små lunger godt op derinde! Og hikke - det er bare utrolig sjovt :-P Den ene morgen hikkede den i næsten 10 min. - Michael mærkede det også og vi grinede og grinede og havde samtidig ret ondt af den lille fis. For det var godt nok længe at have hikke!  Men hikken er også meget tydelig - det kommer i sådanne 'ryk'; hik----hik----hik----hik----hik... :-)
Du burde i hvert fald ikke være i tvivl når du mærker det!  --snart forhåbentlig!

Anmeld

17. februar 2012

kvinde84

Smukke billeder (og ingen strækmærker)  Godt du nævner det med hikken. Jeg blev små bekymret i går aftes. Da jeg havde lagt mig i seng, begyndte jeg at føle små ryk i maven, gik ud fra at det var hikke, men var lidt i tvivl, da jeg ikke har følt det før. Prøvede at lægge mig på siden, men da kunne jeg ikke føle noget, så på ryggen igen - og jo det fortsatte. Så begynder man at blive lidt småparanoid over hvor længe det må vare osv, men de stoppede heldigvis før jeg blev for bekymret  Da jeg så vågnede i nat, for at tisse, og lagde mig igen - da skal jeg love for at der blev gang i den. Der var rytmiske ryk (hikke??) til den ene side, spjæt til den anden og bare spark og slag til alle ender og kanter. Holy f*** det føltes som om der var flere til fest i maven

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

kvinde84 skriver:

Smukke billeder (og ingen strækmærker)  Godt du nævner det med hikken. Jeg blev små bekymret i går aftes. Da jeg havde lagt mig i seng, begyndte jeg at føle små ryk i maven, gik ud fra at det var hikke, men var lidt i tvivl, da jeg ikke har følt det før. Prøvede at lægge mig på siden, men da kunne jeg ikke føle noget, så på ryggen igen - og jo det fortsatte. Så begynder man at blive lidt småparanoid over hvor længe det må vare osv, men de stoppede heldigvis før jeg blev for bekymret  Da jeg så vågnede i nat, for at tisse, og lagde mig igen - da skal jeg love for at der blev gang i den. Der var rytmiske ryk (hikke??) til den ene side, spjæt til den anden og bare spark og slag til alle ender og kanter. Holy f*** det føltes som om der var flere til fest i maven

Ja, det er helt sikkert hikke du har mærket! :-D Det er nemlig "rytmiske ryk", som kommer med samme interval....eller hvad man nu skal sige. Slet ikke ligesom sparkene og møvlen, som "bare kommer" :-)

Haha - hold da op en aktiv lille skid du har haft forleden nat!! Den har nok været ufattelig træt af sin hikke eller at mor nu vækkede den ;-) hehe. Det føles så vildt, når der bliver sparket og slået i begge sider på een gang! Så kan man ligesom fornemme, hvor stor ens baby 'pludselig' er :-)

Anmeld

19. februar 2012

Miss Juul

En rigtig flot mavse du har dig   Sidder SÅ flot!

Anmeld

19. februar 2012

grøn · ært

Miss Juul skriver:

En rigtig flot mavse du har dig   Sidder SÅ flot!

Taak!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.