Www.bodyrock.tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

2børn2

Er der overhovedet nogen herinde der kender den side og bruger den?

Jeg har brugt den siden januar og det er super. Jeg har tabt mig 5 cm om maven, 3 kg, samt mere energi og tydelige muskler.
Og så kræver det kun 20 min om dagen i 5 dage og "pause" i 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

nej kender det ikke men hvor er det bare super flot af dig

Anmeld

17. februar 2012

Mamalou

Lyder spændende  

Hvad går det ud på?

Anmeld

19. februar 2012

2børn2

Mamalou skriver:

Lyder spændende  

Hvad går det ud på?

Det går ud på at de lægger videoer ind hver dag. Og for eks. 1. eller 2. januar startede de en 30-dages challenge.

Der er så videoer til 5 dage, så 2 dages pause og så videre i 4 uger...

Og det er super træning, både høj puls og høj styrke og som bekendt skal der muskler til for at forbrænde mest fedt.

Alle øvelserne bliver gennemgået i detaljer så alle kan være med på det plan som man er på...

Så det er super fedt og super motiverende at man også kan mærke fremskridt..

Jeg kunne for eks. ikke engang lave en reel "tøsearmbøjning" og 14 dage efter kunne jeg lave 5 i træk.. det lyder måske ikke af meget men når man overhovedet ikke har trænet i mange år så er det faktisk godt.

Så jeg kan kun anbefale siden, og den er gratis og der er også et forum derinde. Selvfølgelig er det hele på engelsk, men det kan sagtens lade sig gøre...

For dumt at lade være... jeg bruger 20 min max om dagen med opvarmning og udstrækning, og det kan alle da få tid til... og man skal ikke ud af huset osv osv...

Der er også forslag til kost og sådan noget...
Bestemt et besøg værd.

Anmeld

19. februar 2012

Mamalou

2børn2 skriver:

Det går ud på at de lægger videoer ind hver dag. Og for eks. 1. eller 2. januar startede de en 30-dages challenge.

Der er så videoer til 5 dage, så 2 dages pause og så videre i 4 uger...

Og det er super træning, både høj puls og høj styrke og som bekendt skal der muskler til for at forbrænde mest fedt.

Alle øvelserne bliver gennemgået i detaljer så alle kan være med på det plan som man er på...

Så det er super fedt og super motiverende at man også kan mærke fremskridt..

Jeg kunne for eks. ikke engang lave en reel "tøsearmbøjning" og 14 dage efter kunne jeg lave 5 i træk.. det lyder måske ikke af meget men når man overhovedet ikke har trænet i mange år så er det faktisk godt.

Så jeg kan kun anbefale siden, og den er gratis og der er også et forum derinde. Selvfølgelig er det hele på engelsk, men det kan sagtens lade sig gøre...

For dumt at lade være... jeg bruger 20 min max om dagen med opvarmning og udstrækning, og det kan alle da få tid til... og man skal ikke ud af huset osv osv...

Der er også forslag til kost og sådan noget...
Bestemt et besøg værd.

Lyder godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.