Hvad tænker i her????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Anonym trådstarter

JA SAGEN ER NU DEN AT JEG VIL LÆSE VIDERE JEG HAR MAND OG BARN HUS BIL UDD. ER SU MIN MAND ER LEDER MEN DET VIL VÆRE STRAMT ØKONOMISK MED KØRSEL OSV. KAN VI SØGE NOGET ?? BOLIGSTØTTE FRIPLADS ANDET??? HVAD HAR DU SØGT??? VI ER GIFT FÆLLES HUS BIL OSV KAN VI SÅ SØGE NOGET???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

B&J

Jeg ved det faktisk ikke men ring evt til kommunen imorgen og hør dem hvad de siger

Anmeld

16. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

JA SAGEN ER NU DEN AT JEG VIL LÆSE VIDERE JEG HAR MAND OG BARN HUS BIL UDD. ER SU MIN MAND ER LEDER MEN DET VIL VÆRE STRAMT ØKONOMISK MED KØRSEL OSV. KAN VI SØGE NOGET ?? BOLIGSTØTTE FRIPLADS ANDET??? HVAD HAR DU SØGT??? VI ER GIFT FÆLLES HUS BIL OSV KAN VI SÅ SØGE NOGET???

Vi er gift, har hus og bil og barn i DP.. Min mand har eget tønmerfirma og jeg læser fjernstudie.. Vi får ikke hjælp nogle steder fra.. Mener ikke man kan søge noget i vores situation i hvertfald..

Jeg arbejder ved siden af plus jeg supplere med su-lån til tider..

Anmeld

16. februar 2012

JH12

Mener du vil kunne søge ekstra SU lån, en det er vidst også det eneste

Anmeld

16. februar 2012

Maja88

Joyce skriver:

lige mine ord

Anmeld

16. februar 2012

MLT

Joyce skriver:

Jeg får normal SU, SU-lån og supplerende SU-lån og jeg får udbetalt cirka 9500,- i alt hver måned. Der ud over kan du søge økonomisk friplads hos kommunen. Det er det eneste jeg ved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.