Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mukka88 skriver: Hvad er jeres bud på det fedeste drengenavn ?
Hvad er jeres bud på det fedeste drengenavn ?
Uden tvivl Viktor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gry91 skriver: Vidste ikke at mit navn (Gry) var et drengenavn
Vidste ikke at mit navn (Gry) var et drengenavn
ha ha ha undskyld tænkte bare navne generelt Beklager det må du meget undskylde.
Jeg kan godt lide
Christoffer ( HVis jeg selv får en søn skal han hedde det<3 )
Oliver
Marcus
Tobias
LAUGE eller HJALTE
Storm - det hedder vores søn
LUKA
Her er vi blevet enige om Oliver.. Og det tror jeg han kommer til at hedde når han kommer ud også..
Karina1 skriver: Vi snakker også drengenavne herhjemme. Synes det er vildt svært, for jeg vil helst ikke have at, hvis vi får en søn engang, skal han ikke hedde noget, som endten nogen i vores omgangkreds eller deres børn hedder Men vi har snakket lidt om: Sebastian, Bastian, Mathias, Matti, Luca Hvis vi får en pige engang er navnet bestemt, hun skal opkaldes efter min kærestes fantastiske mormor, som desværre ikke er hos mere og min oldemor, som desværre heller ikke er her mere: Tilde Marie <3
Vi snakker også drengenavne herhjemme. Synes det er vildt svært, for jeg vil helst ikke have at, hvis vi får en søn engang, skal han ikke hedde noget, som endten nogen i vores omgangkreds eller deres børn hedder
Men vi har snakket lidt om: Sebastian, Bastian, Mathias, Matti, Luca
Hvis vi får en pige engang er navnet bestemt, hun skal opkaldes efter min kærestes fantastiske mormor, som desværre ikke er hos mere og min oldemor, som desværre heller ikke er her mere: Tilde Marie <3
Eeeeelsker Matti (hedder min lille mus)
Smadder sødt med Tilde Marie :-)
Det må da klart være Sofus.. Det hedder vores dejlige søn..
livhemdrup skriver: ha ha ha undskyld tænkte bare navne generelt Beklager det må du meget undskylde.
Kunne ikke lade være haha
Er helt enig i at Gry er et pænt navn hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128