Ej, jeg er blevet bandlyst på NB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Ny mor

og kan ikke skrive indlæg mere - nok fordi jeg har brugt forbudt-ordet, baby.dk i går :P
Birgitte, nu smidt helt ud af nb....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Muffinmus

Ha ha...ja så kan du sørme lære det hva:):)
Slemme tøs:) LÅL.
Jeg kan i hvert fald stadig skrive derinde endnu:)

Anmeld

6. marts 2008

sttina

velkommen i klubben ;) Jeg er nemlig oz smidt ud derfra af samme årsag.. Men man kan jo skrive et mail til dem hvori man lover at overholde deres (lorte >() regler.. Det har jeg bare ikke lyst til, så jeg læser lidt med derinde (det kan de da i det mindste ikke hindre, andet end med deres utrolig laaaaangsomme hastighed!!!!)

Sttina - også et af de sorte får på NB

Anmeld

6. marts 2008

Marco2

Wæælkommen i klubben :D

Kan heller ikke skrive indlæg derinde mere. Ikke at jeg har lyst... Synes sgu det er for grineren, den der meddelese man får....a la du har været slem så nu er du i skammekrogen, men siger du undskyld kan vi måske overveje det.... ja, f**** jer.

Er et bedre sted i mit liv nu...LOL

Mon også jeg får slemme besked fra banken, for var ude at gå fuldstændig grasat med dankortet igår...JIIIHHAAAAAA...

AG - nu med mange små dimser fra Ikea, Bilka mm...

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

jeg har lige sendt et svar for at teste, og jeg er staig inde i "varmen" - BAAAAAH!

Men jeg fik ellers også slettet et indlæg til Linepaaske...

Marie - der er pisseligeglad med nb

Anmeld

6. marts 2008

Tynen

Puha Birgitte! - Ja, den er du helt selv udenom!

Hvordan kan du dog finde på at sige BABY.DK! Fyy!

De er sgu så snerpede derinde :)

Trine

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

hvor er det altså plat :@....kunne man måske skrive et indlæg, hvor man skriver: "gå ind på baby (med det sædvanlige bagefter)" - det kan da ikke være ulovligt eftersom man ikke direkte henviser til en hjemmeside....

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

haha hvor er i søde nu er jeg jo også nødt til at prøve bare for at se hvad der sker!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.