Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Jeg havde også konstant kvalme med Oscar Vores kroppe må være meget ens Alt er som det skal være , det er jeg sikker på
Jeg havde også konstant kvalme med Oscar Vores kroppe må være meget ens
Alt er som det skal være , det er jeg sikker på
Det lyder i hvert fald til at vi er meget ens
Tak, det håber jeg. For os begge, selvfølgelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: ja det er rigtigt har selv prøvet det.. og ja tak tror også jeg analyserer for meget.. Jeg tror på den er der for jeres vedkommende kan næsten fornemme det
ja det er rigtigt har selv prøvet det.. og ja tak tror også jeg analyserer for meget.. Jeg tror på den er der for jeres vedkommende kan næsten fornemme det
Den fornemmelse holder jeg fast på
An&Jo skriver: jeg kender det.. Jeg er i seng mellem 20 og 21 hver dag, og selvom Johannes sover hele natten, så trækker jeg den så længe som muligt om morgenen.. en middagslur kan redde min dag.. derudover har jeg konstant kvalme, det er HELE dagen og ikke bare om morgenen.. er dog stoppet med at kaste op.. anika 9+4
jeg kender det.. Jeg er i seng mellem 20 og 21 hver dag, og selvom Johannes sover hele natten, så trækker jeg den så længe som muligt om morgenen.. en middagslur kan redde min dag.. derudover har jeg konstant kvalme, det er HELE dagen og ikke bare om morgenen.. er dog stoppet med at kaste op.. anika 9+4
Ufatteligt så træt man kan blive, og rigtig hyggeligt selskab for manden
Det er da altid noget at du er stoppet med at kaste op. Har jeg heldigvis ikke gjort endnu, og gjorde det heller ikke med Daniel.Men jeg skal endelig ikke have noget tæt på halsen, så kommer opkast-refleksen med det samme, såååå, slut med at gå med halstørklæde Og børste tænder skal også foregå af flere omgange
Jamen er det ikke bare skønt at være gravid
Nessie skriver: Ufatteligt så træt man kan blive, og rigtig hyggeligt selskab for manden Det er da altid noget at du er stoppet med at kaste op. Har jeg heldigvis ikke gjort endnu, og gjorde det heller ikke med Daniel.Men jeg skal endelig ikke have noget tæt på halsen, så kommer opkast-refleksen med det samme, såååå, slut med at gå med halstørklæde Og børste tænder skal også foregå af flere omgange Jamen er det ikke bare skønt at være gravid
An&Jo skriver: jo jeg elsker det.. der er ingen der kan sige til mig at det må du ikke, hvis jeg spiser mærkeligt, hele tiden eller alt for meget.. derudover kan jeg gå i seng når jeg har lyst.. men bedst af alt er jo det lille mirakel der kommer ud af det..
jo jeg elsker det.. der er ingen der kan sige til mig at det må du ikke, hvis jeg spiser mærkeligt, hele tiden eller alt for meget.. derudover kan jeg gå i seng når jeg har lyst.. men bedst af alt er jo det lille mirakel der kommer ud af det..
Der er visse gode ved at være gravid
Vi har ikke fortalt noget endnu, kun lige til mine forældre, en veninde og vores chefer, fordi vi jo skulle have fri til at tage på klinikken. Så jeg er lidt spændt på, hvor længe vi kan holde det skjult endnu
Nessie skriver: Der er visse gode ved at være gravid Vi har ikke fortalt noget endnu, kun lige til mine forældre, en veninde og vores chefer, fordi vi jo skulle have fri til at tage på klinikken. Så jeg er lidt spændt på, hvor længe vi kan holde det skjult endnu
An&Jo skriver: hehe.. her har jeg fortalt det til alle de nærmeste, altså dem jeg omgåes med hver dag..
hehe.. her har jeg fortalt det til alle de nærmeste, altså dem jeg omgåes med hver dag..
Det gjorde vi også sidst, mest fordi alle vidste vi var i behandling, men denne gang er det gået så hurtigt, at ingen rigtig opdagede at vi var i gang igen, og så gik der lidt sport i at holde det skjult
Nessie skriver: Det gjorde vi også sidst, mest fordi alle vidste vi var i behandling, men denne gang er det gået så hurtigt, at ingen rigtig opdagede at vi var i gang igen, og så gik der lidt sport i at holde det skjult
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128