Kvalme:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Moar2012

Ja så kom den snigende:-( er i dag 7+2 havde håbet på den blev væk.. Hvad gjorde i andre for at minske den??? Skulle jo gerne kunne arbejde igen... 

Håber nogen har et mirakelmiddel da selv det at passe datteren er hårdt:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Nettemor

Moar2012 skriver:

Ja så kom den snigende:-( er i dag 7+2 havde håbet på den blev væk.. Hvad gjorde i andre for at minske den??? Skulle jo gerne kunne arbejde igen... 

Håber nogen har et mirakelmiddel da selv det at passe datteren er hårdt:-(

Ved mig var der desværre ikke så meget der hjalp. Regelmæssig mad og nok søvn kunne mindske det. Men hvis der var noget der hjalp dig da du var gravid med din datter kunne det jo være det virker igen..

Anmeld

17. februar 2012

Vinker

Åååh puha, føler med dig..... jeg har lidt RIGTIG MEGET af kvalme i snart 5 uger nu - det meste af tiden har den været 24 timer i døgnet, og der har bare ikke været ret meget der har hjulpet mig, MEN det er jo så forskelligt hvad der hjælper - vi er jo ikke ens

Jeg er bare ved at være såååå træt af at være tvunget til at tænke på mad stort set hele tiden. det er ikke særligt sjovt når kvalmen er så slem, men det bedste jeg kan gøre er at spise lidt rigtig tit. dvs ikke blive for sulten, men heller ikke for mæt. Men der er bare ikke ret meget mad jeg har lyst til pga kvalmen, puha. synes virkelig det er en hård kamp.

Ellers er her nogle gode råd jeg har hørt som måske kan hjælpe dig:

- prøv Seaband (kan købes i matas)

- drik rigeligt vand

- få noget frisk luft - evt. en god gå tur

- dyrk motion

- få hvilet en masse

- spis ofte, men ikke for meget

- tag i svømmehallen og lig i det varme vand

- lad være med at blive stresset/presset for det kan nemt øge kvalmen.

Kh Rikke, 10+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.