Altså hvor ville jeg gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

mor til en del

snart føde.

Jeg har ikke været særlig aktiv her i gruppen, da min gamle gruppe har været så flinke at lægge ører til min graviditet.
Nu nærmer terminen sig ( på onsdag) og jeg skal igangsættes på torsdag og jeg gider det bare ikke.

Er blevet sat igang 4 gange ud af 8 gange, og det er bare ikke det samme, som når fødslen starter af sig selv..

Tillykke til jer der har født, og håber at det bliver min tur inden torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Mca<3

Mor til en del skriver:

snart føde.

Jeg har ikke været særlig aktiv her i gruppen, da min gamle gruppe har været så flinke at lægge ører til min graviditet.
Nu nærmer terminen sig ( på onsdag) og jeg skal igangsættes på torsdag og jeg gider det bare ikke.

Er blevet sat igang 4 gange ud af 8 gange, og det er bare ikke det samme, som når fødslen starter af sig selv..

Velkommen til Jeg har termin torsdag ,, Hvorfor skal du sættes i gang ???

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

Mor til en del skriver:

snart føde.

Dejligt med nogen flere her inde

Hvordan kan det være du skal sættes igang?

Uhh jeg for du føder inden, jeg har os hørt det ikke er det samme.

Knus og en masse ve støv til dig

Anmeld

22. marts 2009

mor til en del

Fordi jeg har fået konstateret graviditetssukkersyge, og så må man kun gå til termin.

Baby er vurderet til 4500 gram, så det må godt være snart.

Jeg har et brændende ønske om ikke at føde på onsdag da det er min X-mands fødselsdag, og det vil være træls for vores to fællesbørn af skulle vælge imellem to fødselsdagsfeste hvert år.

Har du født til termin de første to gange.

Anmeld

22. marts 2009

finkedinke

Mor til en del skriver:

snart føde.

Jeg er blevet sat i gang en gang og det var helt klart min bedste fødsel frem for de to hvor jeg gik i gang af mig selv.
Forskellen var bl.a. at igangsættelses-fødslen var væsentlig kortere end de andre. Jeg havde meget mere kontrol over forløbet og væsentlig mere energi under fødslen fordi den var så meget kortere. Men jeg har jo også kun prøvet det den ene gang.
Hvorfor syntes du at det er værre at blive sat igang end at gå i gang selv?

Berith

Anmeld

22. marts 2009

mor til en del

De fødsler hvor jeg selv er gået i gang har bare været så kontrollerede og jeg har haft fuld styr på det hele.
Hvor imod igangsættelserne har medført stressede babyer og "trusler" og kejsersnit hvis jeg ikke fødte inden for en vis tidsramme.
Jeg tror bare ikke min krop egner sig til at blive jaget med.

Anmeld

22. marts 2009

Mca<3

Mor til en del skriver:

Fordi jeg har fået konstateret graviditetssukkersyge, og så må man kun gå til termin.

Baby er vurderet til 4500 gram, så det må godt være snart.

Jeg har et brændende ønske om ikke at føde på onsdag da det er min X-mands fødselsdag, og det vil være træls for vores to fællesbørn af skulle vælge imellem to fødselsdagsfeste hvert år.

Har du født til termin de første to gange.

Øv altså og sikke en kæmpe baby ,, 1 gang fødte jeg 2 dage før og 2 gang 14 dage efter termin,, Jeg krydser fingre for du føder lidt før ,,,

Anmeld

22. marts 2009

mor til en del

Tanja.. skriver:

Øv altså og sikke en kæmpe baby ,, 1 gang fødte jeg 2 dage før og 2 gang 14 dage efter termin,, Jeg krydser fingre for du føder lidt før ,,,

Ja størrelsen er god, men jeg plejer også at få store børn, så det skræmmer mig ikke. Den mindste vejede 3460 og den største 4930 så der er lidt at løbe på endnu...

Anmeld

22. marts 2009

Mca<3

Mor til en del skriver:

Ja størrelsen er god, men jeg plejer også at få store børn, så det skræmmer mig ikke. Den mindste vejede 3460 og den største 4930 så der er lidt at løbe på endnu...

ork ja Ja de bliver ikke sværere at føde selvom de er store ..... Er det ikke pga sukkersygen de bliver så store dine børn ???

Anmeld

22. marts 2009

mor til en del

Nej egentlig ikke. Jeg har haft det en gang tidligere, da jeg fik nr.6 han vejede 4060.
De sidste to gange har jeg ikke haft graviditetssukkersygen og alligevel fik jeg bamsen på 4930 og den sidste vejede 4010 men han kom så også 14 dage før tid... så det er vist bare generelt at mine børn bliver store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.