argh fuck hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2012

Kay

jeg skal til at lægge et par kager sammen... og lave pynten så de kan pyntes i morgen... og så kan jeg ikke finde mine pasta farver!!! har en hel pakke med 8 forskellige.... og leder alle kage gemmerne igennem... sender så en besked til min mor om hun har lånt dem og det har hun vist nok...

min mor bor 40 minutter her fra... men er på skiferie og kommer først hjem på lørdag i løbet af dagen og kagerne skal bruges lørdag!!! til min sviger-mormors føsdag... 

hvad dælen gør jeg lige... de er jo ik helt billige.... hmmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

jeg skal til at lægge et par kager sammen... og lave pynten så de kan pyntes i morgen... og så kan jeg ikke finde mine pasta farver!!! har en hel pakke med 8 forskellige.... og leder alle kage gemmerne igennem... sender så en besked til min mor om hun har lånt dem og det har hun vist nok...

min mor bor 40 minutter her fra... men er på skiferie og kommer først hjem på lørdag i løbet af dagen og kagerne skal bruges lørdag!!! til min sviger-mormors føsdag... 

hvad dælen gør jeg lige... de er jo ik helt billige.... hmmm....

hvor bor du henne af?

for jeg har en masse patafarver som du godt må låne af..

Anmeld

16. februar 2012

Kay

tioyv skriver:

hvor bor du henne af?

for jeg har en masse patafarver som du godt må låne af..

i Lyngby nord for københavn...

Anmeld

16. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

i Lyngby nord for københavn...

nå for filan, jeg bor i viborg så det er nok lidt langt..

Anmeld

16. februar 2012

Kay

tioyv skriver:

nå for filan, jeg bor i viborg så det er nok lidt langt..

ja... er nok nød til at smutte forbi specialkøbmanden i morgen og købe 1 farve... så må jeg lave flere nuancer af den... ik lige det der var planen...

Anmeld

16. februar 2012

M (:

Ærgeligt, du kunne også have lånt mine.. Men bor desværre i Randers.. Mon ikke, der er nogle kagedamer fra dit område, som kunne låne dig lidt? Evt. til en beskeden pris/blomst? (:

Anmeld

16. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

ja... er nok nød til at smutte forbi specialkøbmanden i morgen og købe 1 farve... så må jeg lave flere nuancer af den... ik lige det der var planen...

nej det ikk lige sådan og få en farveprøve af det..

kan du ikk måske købe noget af det fondant der er farvet og så lave noget ud af det..?

Anmeld

16. februar 2012

Kay

M (: skriver:

Ærgeligt, du kunne også have lånt mine.. Men bor desværre i Randers.. Mon ikke, der er nogle kagedamer fra dit område, som kunne låne dig lidt? Evt. til en beskeden pris/blomst? (:

æv... håber...

Anmeld

16. februar 2012

Kay

tioyv skriver:

nej det ikk lige sådan og få en farveprøve af det..

kan du ikk måske købe noget af det fondant der er farvet og så lave noget ud af det..?

tja... det kan jeg jo være nød til... så ondsvagt jeg har glemt at min mor havde lånt det...

Anmeld

16. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

tja... det kan jeg jo være nød til... så ondsvagt jeg har glemt at min mor havde lånt det...

ja det er noget r*v når man skal bruge det..

håber du finder på en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.