Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp mig piger, igen igen er jeg nervøs omkring min graviditet.
Jeg skulle ifølge egne beregninger være 4+6 idag. Jeg har haft de vildeste ømme bryster i starten, men nu er det somom det tager af, de er ikke så ømme mere. Jeg er bange for det er fordi graviditets hormonet ikke stiger mere? Nogle der har nogle posetive bemærkninger, så jeg kan være rolig? og oplevet det samme hvor det er endt godt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Skovrup skriver: Hmm, ved ikke om det gælder, men inden for de første tre mdr af graviditeten forsvand de ømme bryster
Hmm, ved ikke om det gælder, men inden for de første tre mdr af graviditeten forsvand de ømme bryster
det ved jeg heller ikke .. men jeg håber bare det er mig der er for hysterisk.. for jeg har stadigvæk ømme bryster, det er bare ikke så slemt som det var for et par dage siden, ellers har jeg bare vænnet mig til det nu..
Synes godt nok der er længe til mandag... puha"!
Camillos skriver: det ved jeg heller ikke .. men jeg håber bare det er mig der er for hysterisk.. for jeg har stadigvæk ømme bryster, det er bare ikke så slemt som det var for et par dage siden, ellers har jeg bare vænnet mig til det nu.. Synes godt nok der er længe til mandag... puha"!
Fru Skovrup skriver: Jeg synes symptomerne varierede en del under graviditeten, hvilket jeg er sikker på er meget normalt.Jeg tror det er utrolig vigtigt for dig at tænke positivt, det kan jeg sagtens sige, men det tror jeg altså e
Jeg synes symptomerne varierede en del under graviditeten, hvilket jeg er sikker på er meget normalt.Jeg tror det er utrolig vigtigt for dig at tænke positivt, det kan jeg sagtens sige, men det tror jeg altså e
Jeg ville også gerne tænke posetivt, er bare så bange for at blive skuffet igen Jeg kigger efter hvert symptom på abort.. Ved godt det ikke er sundt for mig... men kan simpelthen ikke lade være
Camillos skriver: Jeg ville også gerne tænke posetivt, er bare så bange for at blive skuffet igen Jeg kigger efter hvert symptom på abort.. Ved godt det ikke er sundt for mig... men kan simpelthen ikke lade være
Du lyder næsten som min veninde, fra den ene dag til den anden var samtlige symptomer væk, der var intet at mærke, ingen ømme bryster, ingen murren, ingenting, men hun har altså en sund og rask dreng i dag, så det behøver du ikke være nervøs for Jeg havde stort set ingen symptomer, og mit hcg steg jo fint alligevel Held og lykke med graviditeten, er sikker på din lille spire har det fantastisk i din mave
Jeg var lige så urolig som dig da jeg fandt ud af jeg var blevet gravid, men synes du skal prøve at tænke positivt eller hvis du virkelig er i tvivl så kontakt sin læge og få snakket ud:-)
Lotus86 skriver: Du lyder næsten som min veninde, fra den ene dag til den anden var samtlige symptomer væk, der var intet at mærke, ingen ømme bryster, ingen murren, ingenting, men hun har altså en sund og rask dreng i dag, så det behøver du ikke være nervøs for Jeg havde stort set ingen symptomer, og mit hcg steg jo fint alligevel Held og lykke med graviditeten, er sikker på din lille spire har det fantastisk i din mave
hvor er det dejligt at hører, men det gik lige op for mig idag, at mine humørsvingniger og murren i underlivet stadigvæk er intakt.. og i nat vågnede jeg flere gange fordi jeg fik klemt mine bryster under vendinger AV AV! Så jeg tror bare mine symptomer kommer og går, jeg er lidt mere rolig nu
Camillos skriver: Hjælp mig piger, igen igen er jeg nervøs omkring min graviditet. Jeg skulle ifølge egne beregninger være 4+6 idag. Jeg har haft de vildeste ømme bryster i starten, men nu er det somom det tager af, de er ikke så ømme mere. Jeg er bange for det er fordi graviditets hormonet ikke stiger mere? Nogle der har nogle posetive bemærkninger, så jeg kan være rolig? og oplevet det samme hvor det er endt godt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128