Mit vægttab so far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

bobbles

Ja jeg startede på mit vægttab for 5 måneder siden!

Og har på den tid tabt knapt 22 kg.

Jeg har det rigtig godt, min kondi er super, og er NÆSTEN tilfreds med min krop men synes bare at mit maveskind hænger en del!

ved godt jeg har 2 graviditeter bag mig, begge med kejsersnit, kan lige vedhæfte et billede fra da jeg vejede 96 kg og et nu hvor jeg vejer 74 kg. Kan man mon få strammet det sidste op på nogen måde eller kommer det bare helt naturligt? og det skal siges at jeg altså stadig mangler at tabe 8 kg for at være "normalvægtig"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

livhemdrup

Det er da bare helt vildt flot. Ved ikke om man kan få strammet det sidste op. Men mon ikke hvis man bruger de der maskiner i et fitness center. Syns det er så godt gjort af dig.

Anmeld

16. februar 2012

bobbles

livhemdrup skriver:

Det er da bare helt vildt flot. Ved ikke om man kan få strammet det sidste op. Men mon ikke hvis man bruger de der maskiner i et fitness center. Syns det er så godt gjort af dig.

jamen jeg går os engang imellem i fitnessworld, så det kan os godt være det bare kommer med tiden

jeg kan udemærket se på mig selv at jeg har tabt mig ikke kun maven men os lår, arme, ansigt og hals og har ikke længere dobbelhage

det er bare lige den sidste delle der ireterrer mig hehe

Anmeld

16. februar 2012

Muffin_girl

Hold da op det er sku flot klaret GO GO GO 

Anmeld

16. februar 2012

KittyMaMa

Frøken Christiansen skriver:

Jeg har det rigtig godt, min kondi er super, og er NÆSTEN tilfreds med min krop men synes bare at mit maveskind hænger en del!

ved godt jeg har 2 graviditeter bag mig, begge med kejsersnit, kan lige vedhæfte et billede fra da jeg vejede 96 kg og et nu hvor jeg vejer 74 kg. Kan man mon få strammet det sidste op på nogen måde eller kommer det bare helt naturligt? og det skal siges at jeg altså stadig mangler at tabe 8 kg for at være "normalvægtig"

Super flot!!!!! 

/Katja

Anmeld

16. februar 2012

Dutti

Frøken Christiansen skriver:

Hvor er det flot!!.. hvordan gør du?..

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

Endnu en gang super flot

Anmeld

17. februar 2012

bobbles

Dutti skriver:

Hvor er det flot!!.. hvordan gør du?..

jamen jeg er på nupo samt suplerende mad, også træner jeg engang imellem

Anmeld

17. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor er det bare super flot. Synes du fortjener en

8 kg, det klarer du da nemt

Anmeld

17. februar 2012

bobbles

mor:) skriver:

Hvor er det bare super flot. Synes du fortjener en

8 kg, det klarer du da nemt

ja jeg prøver ihvertfald  men de sidste kg er jo altid sværre at komme af med

og der står ingen sunde madvarer på menuen i aften da manden har inviteret mig ud at spise på min fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.