Hormonellamonsteret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

kvinde84

Nu er jeg meget nyskerrig efter at vide om i alle har oplevet humørsvingninger i graviditeten. Ja altså nu tænker jeg på lettere til gråd, hysteri, glæde osv.

Jeg selv føler slet ingen forandring i mit humør, jeg føler mig måske mere rolig og stabil end jeg nogensinde har været. Jeg er nu i uge 27, så det kan endnu nå at komme. Jeg tænker bare på, om det er mig der er unormal, eller om der er flere der slet ikke har mærket noget til hormonellamonsteret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

FrkZier

kvinde84 skriver:

Nu er jeg meget nyskerrig efter at vide om i alle har oplevet humørsvingninger i graviditeten. Ja altså nu tænker jeg på lettere til gråd, hysteri, glæde osv.

Jeg selv føler slet ingen forandring i mit humør, jeg føler mig måske mere rolig og stabil end jeg nogensinde har været. Jeg er nu i uge 27, så det kan endnu nå at komme. Jeg tænker bare på, om det er mig der er unormal, eller om der er flere der slet ikke har mærket noget til hormonellamonsteret

tror det er meeeeget forskelligt fra person til person om hvorvidt man bliver påvirket og i hvor står grad man bliver påvirket - jeg blev selv totalt hysterisk, og græd bare hele tiden

Anmeld

16. februar 2012

vitapigen

Jeg kan huske at jeg nemt tudet over ingenting, men ellers var der ikke nogen forandring  Tror det er meget forskelligt fra person til person

Anmeld

16. februar 2012

2babygirls

kvinde84 skriver:

Her var der intet hormonella monster, hverken under graviditeten eller ved fødslen.
Heller ingen sære mad vaner

Anmeld

16. februar 2012

Nessie

Jeg var meget "normal" sidste gang, tror egentlig at kæresten var lidt skuffet over ikke at blive sendt efter is eller burgere midt om natten

Denne gang (er kun 6+1 i dag), sidder tårerne løst, og kan slet ikke se noget trist eller rigtig godt i fjernsynet uden at det får tårerne frem. Føler mig lidt fjollet, da jeg normalt ikke er én der græder, men sådan er det så nu

Anmeld

16. februar 2012

Kay

jeg er monster... i sært disse dage er det toppet... tudder og bliver sur og hys og ja... sådan er det bare... ihhh!

Anmeld

16. februar 2012

kvinde84

Tina&Martin skriver:

Her var der intet hormonella monster, hverken under graviditeten eller ved fødslen.
Heller ingen sære mad vaner

Så det er ikke mig der er unormal? Jeg har heller ikke fået nogle underlige madvaner, spiser præcis det samme som før (untagen det man ikke må). Jeg har heller ikke fået skærpet lugtesans eller noget

Anmeld

16. februar 2012

Tanjadamgaard

Må også erkende jeg har fået let til tåre, nu efter jeg er blevet gravid. Specielt når jeg ser fjernsyn og det dummeste af alt, er at tv-udsendelsen slet ikke behøves at være sørgelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.