Depression og sygemeldt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Må bare lige ud med alle mine frustrationer!!

Jeg har i et par måneder gået rundt med en mindre depression, men for en uge siden blev jeg ramt af angstanfald og depressionen gjorde at jeg ikke kunne overskue at skulle tilbage på jobbet.

Er nu blevet sygemeldt, sendt på lykkepiller og skal til psykiater på mandag.

Jeg vågner hver dag med ondt i maven og mega dårlig samvittighed over ikke at være der for mine kollegaer.

Vi har en anden på jobbet der døjer med angst osv og derfor er fleksjobber og ved bare hvor lidt alle de andre forstår det. Tænker derfor meget over hvad de går og tænker og siger mens jeg nu er væk.

Jeg er elev  og skulle være færdig midt december i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Elutka

Det må være meget hård og trist...Hvad med din baby?

Knuzz

Anmeld

16. februar 2012

lio

Først lige en

Du er altså ikke herre over dit helbred, det kan ske for alle at man kan få, forhåbeligvis bare, en lidt ærgelig periode.

Du må først og fremmest tænke på dig selv og dit eget bedste for at du kan blive rask og komme oven på.

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Elutka skriver:

Det må være meget hård og trist...Hvad med din baby?

Knuzz

Jeg har ikke nogen børn endnu, vi har prøvet i 14 mdr, jeg har pcos så det har også været en nedtur at skulle igennem.

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Først lige en

Du er altså ikke herre over dit helbred, det kan ske for alle at man kan få, forhåbeligvis bare, en lidt ærgelig periode.

Du må først og fremmest tænke på dig selv og dit eget bedste for at du kan blive rask og komme oven på.

Ja jeg ved det.

Jeg er bare så dårlig til at sætte mig selv først i visse situationer, så skal virkelig kæmpe. Det er en lille arnejdsplads med 7 ud over mig, så vi er meget tætte, hvilket ikke altid er lige godt!!

Anmeld

16. februar 2012

lio

Anonym skriver:

Ja jeg ved det.

Jeg er bare så dårlig til at sætte mig selv først i visse situationer, så skal virkelig kæmpe. Det er en lille arnejdsplads med 7 ud over mig, så vi er meget tætte, hvilket ikke altid er lige godt!!

Det er jo rigtig godt at du får taget hånd om dine problemer med helbredet så du hurtigere kan blive rask og det betyder hurtigere kan være klar til job igen. Du kan jo ikke give dig 100% hvis du skulle komme på trods af du har det så skidt. Synes du må kræve deres forståelse hvis andet viser sig.

Anmeld

16. februar 2012

sofies

Du får lige sådan en her ...

Du må bare hvile, dårlig samvitighed gør bare du får det værrere - Slap af, du kommer tilbage igen bare ta det med ro ...

Anmeld

17. februar 2012

SigneS

Men skal i så ikke holde lidt igen med at forsøge at blive gravid når du nu er syg? Er virkelig en kedelig situation og du har min medfølelse.

Men pas nu på med lykkepiller og graviditet hvis du nu forsøger der har jo været meget i pressen om dette.

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

SigneS skriver:

Men skal i så ikke holde lidt igen med at forsøge at blive gravid når du nu er syg? Er virkelig en kedelig situation og du har min medfølelse.

Men pas nu på med lykkepiller og graviditet hvis du nu forsøger der har jo været meget i pressen om dette.

Ja det har jeg godt bidt mærke i. Det var også det første jeg læste om da jeg åbnede pakken med pillerne. Jeg regner dog ikke med at skulle være på dem længe, at tale med nogen plejer at hjælpe godt på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.