Baby på rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. februar 2012

lio

Sidder lige arrangerer en rejse til sommer og der skal baby med, kun 1 måned gammel. Gider overhoved ikke tage barnevognen (odder, så ret stor) med i flyet osv. og skal leje bil så synes ikk der er plads til sådan en. Nogle ideer?

Den eneste ide jeg selv har er at købe en klapvogn/før end planlagt og smide liften deri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Sidder lige arrangerer en rejse til sommer og der skal baby med, kun 1 måned gammel. Gider overhoved ikke tage barnevognen (odder, så ret stor) med i flyet osv. og skal leje bil så synes ikk der er plads til sådan en. Nogle ideer?

Den eneste ide jeg selv har er at købe en klapvogn/før end planlagt og smide liften deri.

ja det tænker jeg også jeg ville gøre hvis det var eller købe en brugt, til billige penge hvis den bliver smadret i flyet...

Anmeld

16. februar 2012

IT-nørd

Hvis du lejer en air shell case til klapvognen burde der ikke ske noget. Vi har godt nok ikke fløjet, men sejlede med vores pige på 2 måneder og det gik meget fint i en uge med en Emmaljunga Cerox klapvogn med kiften i. Vi var i Sverige.

Til sommer skal vi flyve og der er tøsen 13 måneder, så vi tager stadig klapvognen med.

Du kan læse mere om air shell her:

http://www.airshells.com/

Anmeld

16. februar 2012

norenberg

vi købte en trille vicky combivogn.....

Anmeld

16. februar 2012

lio

norenberg skriver:

vi købte en trille vicky combivogn.....

købte i en combi, kun til brug under rejse?

Anmeld

16. februar 2012

lio

Lenchick skriver:

Hvis du lejer en air shell case til klapvognen burde der ikke ske noget. Vi har godt nok ikke fløjet, men sejlede med vores pige på 2 måneder og det gik meget fint i en uge med en Emmaljunga Cerox klapvogn med kiften i. Vi var i Sverige.

Til sommer skal vi flyve og der er tøsen 13 måneder, så vi tager stadig klapvognen med.

Du kan læse mere om air shell her:

http://www.airshells.com/

Ej hvor super, det er da oplagt at leje sådan en. så kan jeg måske med god samvittighed låne en klapvogn af min søster i den uge så ved hun at den bliver behandlet godt i den der shell.

Anmeld

16. februar 2012

IT-nørd

Synes også prisen er til at leve med og det er nemt at hente/aflevere den ved check in 

En fra min mødregruppe har lige været på Grand Kanaria, med en baby på 3 måneder. De slæbte deres Odder med og den var fin efter begge flyveture.

Anmeld

16. februar 2012

SukkerDronning

En rigtig god bæresele, f.eks. Beco, manduca eller lignende. Det vil jo ikke være hårdt for ryggen(unless i har rygproblemer, der gør at i ikke kan/må bære 4kg), og baby kan sagtens sove iden.

Anmeld

16. februar 2012

norenberg

Laijona Äiti skriver:

købte i en combi, kun til brug under rejse?

Ja og til når vi skulle besøge familie, og nu hvor han er blevet næsten to år er den fantastisk som klapvogn, vi tager den imed nu her når vi skal til kreta og bruger som klapvogn, vi har stort set kun brugt den aå vores barnevogn står ubrugt

Anmeld

16. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Sirup skriver:

En rigtig god bæresele, f.eks. Beco, manduca eller lignende. Det vil jo ikke være hårdt for ryggen(unless i har rygproblemer, der gør at i ikke kan/må bære 4kg), og baby kan sagtens sove iden.

jeg syntes ikke en bæresele er nok til en uges ferie til en baby på 1 mdr.

Jeg syntes de skal have mulighed for at ligge rigtig ned og komme ordentlig i skygge.

En bæresele er ellers fin, vi brugte den meget til vores den lille, men den kan altså ikke erstatte at kunne ligge ned når der skal soves til middag. Det er for hårdt for ryggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.