Uge 37 - og baby mosler rundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

malenemusen

Dette bliver mit første "klage" indlæg på denne side, men jeg synes nu også at det er helt på sin plads

Jeg er 37 uger henne, og alle steder jeg læser om de sidste uger, står der at baby vil blive mere stille, sove mere og kan somme tider være svær at mærke..... HMMM det har min baby IKKE læst - for av av av for den bare omrokere derinde hele tiden, og den er jo efterhånden så stor at det gør ret ondt.

Jeg fik at vide til sidste JM undersøgelse at den står fint med hovedet nedaf, men ikke står helt fast endnu. Jeg kan tydeligt mærke at den skifter side, så det er ryggen jeg kan mærke der kører hen under min navle fra højre til venstre side, og det gør bare skide nas.

Hvornår blev jeres baby mere stille i sine bevægelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Nessie

Det havde min søn altså heller ikke læst, han moslede lystigt rundt, til den dag jeg blev sat i gang

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

malenemusen skriver:

Dette bliver mit første "klage" indlæg på denne side, men jeg synes nu også at det er helt på sin plads

Jeg er 37 uger henne, og alle steder jeg læser om de sidste uger, står der at baby vil blive mere stille, sove mere og kan somme tider være svær at mærke..... HMMM det har min baby IKKE læst - for av av av for den bare omrokere derinde hele tiden, og den er jo efterhånden så stor at det gør ret ondt.

Jeg fik at vide til sidste JM undersøgelse at den står fint med hovedet nedaf, men ikke står helt fast endnu. Jeg kan tydeligt mærke at den skifter side, så det er ryggen jeg kan mærke der kører hen under min navle fra højre til venstre side, og det gør bare skide nas.

Hvornår blev jeres baby mere stille i sine bevægelser?

min begyndte at blive mere rolig og lave mere glidende bevægelser da jeg var i 39 uge .. omkring 38+1 eller lign.. de sidste 2 uger af graviditeten her

Tascha - 39+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.