Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Ihhh hvor er deN mave bare fin.. Og sikke du stråler
Ihhh hvor er deN mave bare fin.. Og sikke du stråler
iih tak Det er utroligt at man kan smile, efter en nat uden søvn
Min lille misser, skulle kastreres i dag, og han plejer at spise 4-6 gange om natten, men måtte ikke få noget siden igår aftes kl 20 Så han har "grædt" hele natten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: Åhhh hvor en dejlig mave du har. Den er så fin. Puha jeg savner og være gravid. Hehe men vi skal jo lige vente til isabella er noget ældre da hun kun er 8,5 mdr. Og godt vil have at hun er omkring 2 år inden den næste skal planlægges
Åhhh hvor en dejlig mave du har. Den er så fin. Puha jeg savner og være gravid. Hehe men vi skal jo lige vente til isabella er noget ældre da hun kun er 8,5 mdr. Og godt vil have at hun er omkring 2 år inden den næste skal planlægges
Mange tak
Håber også at jeg kommer til at savne, at være gravid, engang
mor:) skriver: sikke en flot mave
sikke en flot mave
Tusind tak
LilleLene skriver: iih tak Det er utroligt at man kan smile, efter en nat uden søvn Min lille misser, skulle kastreres i dag, og han plejer at spise 4-6 gange om natten, men måtte ikke få noget siden igår aftes kl 20 Så han har "grædt" hele natten
Åh nej da lille missekat håber han har det bedre idag...
Du har vel ferie nu? Ellers ville det være træls at være oppe en hel nat
Rigtig fin og stor mave i uge 25
pemiro skriver: Åh nej da lille missekat håber han har det bedre idag... Du har vel ferie nu? Ellers ville det være træls at være oppe en hel nat
ja det har jeg heldigvis men har har holdt mig vågen i 1 måned nu, fandt ud af det var fordi han var blevet kønsmoden
Men hold da op det er en træt mis jeg har i armene nu
Frk-Lotusblomst skriver: Den er altså også fin. Glæder mig til min mave blvier så dejlig stor.
Den er altså også fin. Glæder mig til min mave blvier så dejlig stor.
forstår jeg godt det er dejligt når folk kan se at man er gravid
Baagøe skriver: Rigtig fin og stor mave i uge 25
tak
LilleLene skriver: ja det har jeg heldigvis men har har holdt mig vågen i 1 måned nu, fandt ud af det var fordi han var blevet kønsmoden Men hold da op det er en træt mis jeg har i armene nu
Så må vi da håbe du kan få noget nattesøvn nu hvor han er blevet kastreret..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128