Sulten Sulten Sulten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

LilleLene

Jeg er bare sulten HELE tiden

Er i andre også det ? eller er det kun mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg kan heldigvis holde mig til en go morgenmad, go middagsmad, og ho aftensmad. Og så lige to stk frugt mellem måltiderne

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Jeg er oz så forbandet sulten konstant!

Herhjemme prøver jeg at holde det i skak med masser af gulerødder og friske agurker. Bare for at holde vægten nogenlunde fornuftig En dag endte jeg med at spise et halvt kg gulerødder og halvanden agurk på en eftermiddag

Anmeld

16. februar 2012

Sille86

smiler... fedt at se i andre os har det på samme måde.. jeg kan os spise konstant... det er helt vildt...

Anmeld

16. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg kan heldigvis holde mig til en go morgenmad, go middagsmad, og ho aftensmad. Og så lige to stk frugt mellem måltiderne

heldige

Anmeld

16. februar 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jeg er oz så forbandet sulten konstant!

Herhjemme prøver jeg at holde det i skak med masser af gulerødder og friske agurker. Bare for at holde vægten nogenlunde fornuftig En dag endte jeg med at spise et halvt kg gulerødder og halvanden agurk på en eftermiddag

jeg spiste også 8-10 appelsiner igår

men var bare sulten

Anmeld

16. februar 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

smiler... fedt at se i andre os har det på samme måde.. jeg kan os spise konstant... det er helt vildt...

hehe ja, det er skønt ikke at være den eneste

hvad gør du for at prøve at holde det nede ?

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg spiste også 8-10 appelsiner igår

men var bare sulten

Før blev jeg bare dårlig hvis der gik for længe imellem at jeg spiste, men de sidste par dage er min mave direkte begyndt at rumle meget højlydt når jeg bliver sulten!

Tænker at sålænge det man spiser er fornuftigt så skal man stille sin sult. Der må jo være en grund til at den er der

Anmeld

16. februar 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Før blev jeg bare dårlig hvis der gik for længe imellem at jeg spiste, men de sidste par dage er min mave direkte begyndt at rumle meget højlydt når jeg bliver sulten!

Tænker at sålænge det man spiser er fornuftigt så skal man stille sin sult. Der må jo være en grund til at den er der

Det kan du jo have ret i

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Det kan du jo have ret i

Kan ihvertfald se og mærke at min babybule er gået helt amok den sidste uges tid, og er vokset enormt! Så det er nok der alt det ekstra krudt forsvinder hen

Der står oz i "graviditeten uge for uge" at det er helt normalt at tage ½ kg på om ugen i denne tid. Det var i uge 22 så vidt jeg husker, og jeg er nu i uge 23 så jeg tager det stille og roligt selvom jeg da helst undgår det ½ kg om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.