I skal da også se lidt billeder fra Frejs dåb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Frejsmor

Hej piger

Nu er det vidst på tide at I får lidt billeder fra Frejs dåb!!

Frej fik sit officielle navn d. 29/1, og selvom han bestemt ikke synes kirken var sjov, så havde vi en rigtig dejlig dag, han blev rigtig begavet og fik SÅÅÅ meget opmærksom hed og han ELSKEDE det, hehe!!

Min lillebror blev gudfar og gudfaderens gave til Frej, var et par rigtig fine dog-tags.. 

Dåben blev holdt i Thorsager Rundkirke i Østjylland og festen blev holdt hjemme hos min mor, hvor vi fik en brunch menu fra smageriet og så havde jeg fået Jakob'sMor her fra baby.dk til at lave en rigtig fin dåbskage..

Sidst på eftermiddagen, da de fleste gæster var smuttet hjem, sluttede vi af med en god omgang EM-håndbold i tv, og ja hvem var det nu der vandt?

Håber ellers at det går godt hos alle jer andre og at I har haft/skal have nogle rigtig hyggelige dåbs/navngivningsfester..

Knus Channie og Frej Alexander K. J.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

TrineMine86

Frejsmor skriver:

Hej piger

Nu er det vidst på tide at I får lidt billeder fra Frejs dåb!!

Frej fik sit officielle navn d. 29/1, og selvom han bestemt ikke synes kirken var sjov, så havde vi en rigtig dejlig dag, han blev rigtig begavet og fik SÅÅÅ meget opmærksom hed og han ELSKEDE det, hehe!!

Min lillebror blev gudfar og gudfaderens gave til Frej, var et par rigtig fine dog-tags.. 

Dåben blev holdt i Thorsager Rundkirke i Østjylland og festen blev holdt hjemme hos min mor, hvor vi fik en brunch menu fra smageriet og så havde jeg fået Jakob'sMor her fra baby.dk til at lave en rigtig fin dåbskage..

Sidst på eftermiddagen, da de fleste gæster var smuttet hjem, sluttede vi af med en god omgang EM-håndbold i tv, og ja hvem var det nu der vandt?

Håber ellers at det går godt hos alle jer andre og at I har haft/skal have nogle rigtig hyggelige dåbs/navngivningsfester..

Knus Channie og Frej Alexander K. J.

dejlige billeder og stort tillykke med dåben

Anmeld

17. februar 2012

twinny

sikke en dejlig dag og flotte billeder... Han er godt nok blevet en stor basse..,

Hvad vejer han efterhånden?

Smuk mor og søn

Anmeld

19. februar 2012

***S***

Rigtig fine billeder!!

Dejlig I have en god dag. Stort tillykke med dåben!

Anmeld

21. februar 2012

Frejsmor

TrineMine86 skriver:

dejlige billeder og stort tillykke med dåben

Tusind tak..

Anmeld

21. februar 2012

Frejsmor

twinny skriver:

sikke en dejlig dag og flotte billeder... Han er godt nok blevet en stor basse..,

Hvad vejer han efterhånden?

Smuk mor og søn

Tak søde..

Ja han er en god basse efterhånden, vi var i åbenthus hos sundhedsplejen igår, og der vejede kan 7830g, og jeg havde ellers været bekymret fordi han ikke gider flasken mere og derfor ikke får ret meget at spise, men han har jo en fin størrelse..

Hehe tak, du så sød..

Går det godt med dig og drengene? De er da efterhånden også blevet store, hva?

Anmeld

21. februar 2012

Frejsmor

***S*** skriver:

Rigtig fine billeder!!

Dejlig I have en god dag. Stort tillykke med dåben!

Taark - synes også selv der kom nogle ret fine billeder ud af det..

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

Hvor er han bare skøn søde!

Og dejlig I havde en skøn dag!

Håber ellers alt er vel hos den lille familie?

Anmeld

18. marts 2012

Frejsmor

Happiness skriver:

Hvor er han bare skøn søde!

Og dejlig I havde en skøn dag!

Håber ellers alt er vel hos den lille familie?

Taark søde!!

Ja det var en super dejlig dag!! Dog var min far lige ved at ødelægge det hele for mig, da han valgte at skrive en sms en time efter dåben var gået igang: "Hej Channie, jeg kommer ikke, ha en god fest"..

Jeg var bare SÅÅ skuffet og gal og ked af det, men heldigvis bakkede hele familien op om mig og fik mig til at glemme det igen og alt i alt, blev det en super dejlig dag!!

Alt går super godt, Frej vokser og vokser og der sker hele tiden nye ting og sager, han er lige begyndt at rulle fra ryg til mave og så har vi fået dagplejeplads til ham fra 16/4.. Og så startede jeg jo på studie d. 6/2, og skal allerede til eksamen d. 13/4(IKK KLAR)..

Jeg håber alt også går super godt hjemme hos jer, jeg kunne se Lukas lige er startet i vugger, går det godt med det?

Anmeld

18. marts 2012

Happiness

Frejsmor skriver:

Taark søde!!

Ja det var en super dejlig dag!! Dog var min far lige ved at ødelægge det hele for mig, da han valgte at skrive en sms en time efter dåben var gået igang: "Hej Channie, jeg kommer ikke, ha en god fest"..

Jeg var bare SÅÅ skuffet og gal og ked af det, men heldigvis bakkede hele familien op om mig og fik mig til at glemme det igen og alt i alt, blev det en super dejlig dag!!

Alt går super godt, Frej vokser og vokser og der sker hele tiden nye ting og sager, han er lige begyndt at rulle fra ryg til mave og så har vi fået dagplejeplads til ham fra 16/4.. Og så startede jeg jo på studie d. 6/2, og skal allerede til eksamen d. 13/4(IKK KLAR)..

Jeg håber alt også går super godt hjemme hos jer, jeg kunne se Lukas lige er startet i vugger, går det godt med det?

Det var da øv med din far. Rigtig tarveligt!! Men godt at dagen alligevel blev god

Hvor dejligt, det er jo snart så Har I så besøgt dagplejeren?

Jamen det går super Han er glad når han er der. Og imorgen skal jeg gå for første gang i 30min-1time. Så det bliver lidt spændende Men er sikker på det nok skal gå. Han hygger sig jo med alt det nye legetøj der kan udforskes

Puha det er jo lige om lidt du skal til eksamen Men mon ikke det nok skal gå?

Er det godt at være startet på studiet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.