Utroligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

noah3006

Jeg synes det er ret utroligt ens graviditeter kan være SÅ forskellige... jeg er i uge 17 (16+1) og har endnu ikke mærket liv og føler mig overhovdet ikke gravid.... det skal siges det er min 3 graviditet... og det er kun 10½ mdr siden jeg fødte vores datter, så havderegnet med at alt ting ville gå meget hurtiger her denne gang... men det skal jeg da lige love for det slet ikke gør...

Min første graviditet mærkede jeg liv i uge 19

I anden graviditet uge 15 +, men denne her synes jeg ikke jeg har endnu, i hvert fald ikke så eg er overbevist om det er den lille?.

Hvornår mærkede i liv(puf, bobler) første gang og har det været forskelligt fra jeres graviditetet?

Skal til første jordemoder besøg imorgen, kan jeg ikke godt "tvinge" hende til at lytte efter hjertelyd, for jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skin af bekymringer...

Klem den bekymrede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Nessie

HVis du er bekymret for at der er noget galt, skal du da helt klart tale med JM om det i morgen, om hun allerede nu vil kunne høre hjertelyd ved jeg ikke, men det kan være hun kan sende dig til en skanning.

Hvis det ikke er muligt, ville det måske være en god idé at købe en skanning, så du kan få ro i sindet, det er jo ikke så godt at gå og være så bekymret.

Anmeld

16. februar 2012

Moms

noah3006 skriver:

Jeg synes det er ret utroligt ens graviditeter kan være SÅ forskellige... jeg er i uge 17 (16+1) og har endnu ikke mærket liv og føler mig overhovdet ikke gravid.... det skal siges det er min 3 graviditet... og det er kun 10½ mdr siden jeg fødte vores datter, så havderegnet med at alt ting ville gå meget hurtiger her denne gang... men det skal jeg da lige love for det slet ikke gør...

I anden graviditet uge 15 +, men denne her synes jeg ikke jeg har endnu, i hvert fald ikke så eg er overbevist om det er den lille?.

Hvornår mærkede i liv(puf, bobler) første gang og har det været forskelligt fra jeres graviditetet?

Skal til første jordemoder besøg imorgen, kan jeg ikke godt "tvinge" hende til at lytte efter hjertelyd, for jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skin af bekymringer...

Klem den bekymrede...

Tillykke med graviditeten.

Det var hurtigt. Jeg er nysgerrig - nåede du at få din mens inden eller blev du bare gravid?

Din moderkage kunne vel godt være foranliggende denne gang, så du ikke kan mærke liv så tidligt.

Moms

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Jeg mærkede liv første gang i uge 14+ med min søn, denne gang mærkede jeg først omkring 19+ ved min søn vendte moderkagen mod ryggen denne gang ud mod maven, det siger de også har betydning

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Jeg mærkede liv første gang i uge 14+ med min søn, denne gang mærkede jeg først omkring 19+ ved min søn vendte moderkagen mod ryggen denne gang ud mod maven, det siger de også har betydning

Anmeld

16. februar 2012

Mor til Majbørn

noah3006 skriver:

Klem den bekymrede...

Jeg maerkede liv omkring uge 18 - forhaabentligt afliver JM dine bekymringer

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

Klem den bekymrede...

Min moderkage ligger foran og fungerer som stødpude når baby mosler rundt. Jeg mærkede først liv i uge 21, og jeg var oz bekymret fordi ALLE omkring mig sagde jeg da burde have mærket liv allerede

Det skal så siges at lillefisen har taget revanche siden og nu hvor jeg er i uge 23 mærker jeg hende mange gange hver eneste dag Min jm sagde dog så sent som i tirsdags at det var okay hvis jeg stadig ik havde mærket liv, så man skal vist ik høre så meget på omgivelserne! Vi er jo alle forskellige

Min jm ledte efter hjertelyd allerede ved første besøg. Men hun spurgte først om vi synes det var en god idé for hun ville for alt i verden ikke have vi gik i panik hvis hun ik kunne finde den allerede Så spørg om hun ik gerne vil prøve at finde den så du kan slappe af

Anmeld

17. februar 2012

noah3006

Lige en opdatering:

Har været til jordemoder idag, og fik fortalt om alle mine bekymringer, og hun var bare så sød og forstående... og hun tilbød at ville mærke hvor stor min livmoder var og lytte efter det lille hjerte. og ihhh der var det jo.... "futtoget" der bare drøner derud af, så nu jeg helt oppe på de højeste tangenter,  og slet ikke bekymret, og hvad skete der så da jeg kom hjem og slappede af.... så mærkede jeg da sørme også lige små puff og det var så tydeligt at det kun, kunne være den lille bebs. Så nu er jeg bare glad, sikke en god start på weekenden.

Klem til alle og tak for jeres svar.

Anmeld

17. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt, dejligt! Vh stine

Anmeld

17. februar 2012

JH12

Jeg er første gangs gravid, så har ikke tidligere prøvet det.. Men jeg mærkede først liv da jeg nåede 20+0..  og jeg har heller ikke følt mig spor gravid inden da, for jeg havde ingen kvalme, ingen symtomer overhovedet - jeg måtte leve med scanningerne, og derfor betalte vi også selv for en i uge 15, så jeg var sikker på babyen havde det godt..

Men ja der er stor forskel på graviditeter, Men hvis du er i tvivl så synes jeg du skulle snakke med en læge eller jordmor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.