1. lægebesøg i dag... Hvad skal der ske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa i kloge damer :-)

Nu har jeg mit første læge besøg i dag, og sikker og tænker lidt på hvad der egentlig skal ske?! Jeg ved der skal laves vandrejournal tages blodprøve etc. Men vil der også være en gyn. undersøgelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

FrkLarsen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Nu har jeg mit første læge besøg i dag, og sikker og tænker lidt på hvad der egentlig skal ske?! Jeg ved der skal laves vandrejournal tages blodprøve etc. Men vil der også være en gyn. undersøgelse??

Det er forskelligt om lægen foretager en gyn undersøgelse. 

Jeg fik foretaget en, men min søster har ikke været igennem nogen gyn undersøgelser, så det svinger fra læge til læge 

Anmeld

16. februar 2012

Frejsmor

Jeg fik ikke foretaget nogen gyn-undersøgelse.. Så vidt jeg har forstået er det mere eller mindre blevet valgfrit(det var det i hvert fald hos min læge, han spurgte, men jeg takkede nej), med mindre man i familien har historie for at have svære fødsler..

Før i tiden var det standard procedure at man tjekkede for kønssygdomme, men er man i fast forhold behøves det ikke.. De tjekker jo så stadig for de aller værste sexuelt overførte sygdomme via blodprøverne(HIV og syfillis)..

Anmeld

16. februar 2012

morethanperfect

Nadja+Baby+2012 skriver:

Jeg fik foretaget en undersøgelse for ta få tastslået præcis hvor langt jeg var henne ..
Og så fik jeg min vandrejournal ..  

Anmeld

16. februar 2012

FrkZier

Nadja+Baby+2012 skriver:

blodprøve, urinprøve og vandrejournal - og måske en gyn. undersøgelse alt efter om din læge synes det er nødvendigt

Anmeld

21. februar 2012

Nadja+Baby+2012

1000 tak for svar alle sammen! Nu blev det aflyst i torsdags, og skal afsted i morgen i stedet!

Nu er jeg lidt mere forberedt på hvad jeg egentlig skal.. :-)

Anmeld

21. februar 2012

Vinker

Ja min læge sagde også at de ikke skulle foretage gyn. undersøgelse mere. Han syntes det var mærkeligt efter at ha skullet det i 30 år og nu ikke mere..... så derfor fik jeg ikke foretaget nogen. Dog tænker jeg, at det ville være rart nok at få at vide at livmoderen var vokset til på str med en appelsin og at det virker til at graviditeten er indenfor livmoderen.....

Anmeld

23. februar 2012

betina

Jeg fik heller ikke foretaget gyn, men min læge sagde at hvis jeg havde fravalgt NF, skulle hun ha' lavet en gyn.undersøglese.

Anmeld

23. februar 2012

chael

Nadja+Baby+2012 skriver:

Ja også gyn.

Så snakker man lidt, og udfylder vandrejournal osv.

*Camilla

Anmeld

23. februar 2012

Maja_4000

Gyn. er ALTID valgfrit .. Jeg har fået et barn , og har aldrig fået lavet en gyn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.