(februar) 1 måned gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Diana...

Puha min lille lucas blev 1 måned igår, HOLD DA OP TIDEN GÅR HURTIGT. han er bare blevet så stor synes jeg. han er vokset ud af alt sit str 50 tøj så det er pakket sammen. han er en del mere vågen og ELSKER og ligge på lege tæppet med sin far han synes selvf. det dejligt at han er blevet større for så kan han begynde og lege med ham. jeg synes bare han vokser fra mig griner.

nå ville bare fortælle min lille lucas nu er 1 måned og 1 dag gammel.
og nu vil vi gerne have nogen flere babyer ind i denne gruppe tøser så kan i så spytte ud

Masse ve støv til jer alle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Mca<3

Tillykke med ham ,, tiden går hurtigt , det er kun når man venter på de skal komme ud at tiden går langsomt sukkk ,,,,

Anmeld

22. marts 2009

finkedinke

Tiden går bare alt for hurtigt.
Da je gi tidernes morgen arbejede på plejehjem sagde de gamle til mig at ens børn bliver store alt for hurtigt og at tiden går hurtigere når man har børn. Det forstod jeg først rigtigt da jeg selv fik børn.
På den ene side er jeg glad for hver ny ting Clara lærer og på den anden side ville jeg gerne have at hun var min lille baby lidt længere. Tænk hun er allerede en stor pige på 9 uger

Berith

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

Ja der er en ny charme for næsten hver dag det dejligt men jeg nyder at han er en lille baby Men som næsen alle siger at hver alder har hver sin charme.

Knus

Anmeld

22. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, tiden går hurtigt - og især efter, at man har fået børn. Nogen gang kan man slet ikke følge med. Men som der er nogen der har sagt til mig på et tidspunkt, det er på ens børn man kan se, hvor gammel man er

Vores søn er 17 mdr. og den tid er bare fløjet afsted. Jeg kan stadigvæk huske, da vi lige var kommet hjem med ham. Nu sidder jeg her og håber på, at veerne snart går i gang, så han kan blive storebror

Og ja, hver alder har hver sin charme

Kh.
Katja 40+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.