Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Mick

Nu ved jeg ikke lige om det er i denne kategori jeg skal ligge mit sprøgsmål, men jeg tager nu chancen ;-)

Valentins dag ? hvad siger i ? 

Er det noget i dyrker/ har dyrkede ? og i så faldt hvad lavede i så med jeres kærester ? 

De bedse hilsner

Mick

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Fenja09

Vi fejrer ikke valentinsdag herhjemme, så dagen er som regel som andre dage. Igår fik jeg dog en gave for første gang i mange år (på valentinsdag) og det var så det  Jeg var mere glad over, at vores datter fik sin første valentinsgave af sin farmand

Så nej vi "dyrker" ikke den dag - vi fejrer vores årsdag og ellers så sørger vi for at gå ud at spise og hygge os fra tid til anden.

/Fenja

Anmeld

15. februar 2012

Zeus

Mick skriver:

Nu ved jeg ikke lige om det er i denne kategori jeg skal ligge mit sprøgsmål, men jeg tager nu chancen ;-)

Valentins dag ? hvad siger i ? 

Er det noget i dyrker/ har dyrkede ? og i så faldt hvad lavede i så med jeres kærester ? 

De bedse hilsner

Mick

Nej, som sådan er det ikke en dag hvor vi gør noget specielt.. Jeg fik en buket sidste år, og han fik én i år, men ellers plejer vi ikke at gøre det helt store Jeg har dog også i baghovedet at vi har års-dag næste måned, så vil hellere bruge mit krudt der

Anmeld

15. februar 2012

B&J

nej det er ikke noget vi går så meget op i her hjemme...

men stadigvæk havde jeg lavet jordbær med chokolade til kæresten og lillemanden og hindbær med chokolade inden i.... men også kun fordi det kunne være hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.