Søger kreative mødre! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

OktoberMor

hej til alle herinde. 

jeg kunne ikke finde et sted hvor netop mit spørgsmål, hører hjemme. så bær over med mig! 

Jeg er gravid i 9 uge, og jeg har en tanke om at lave børneværelse helt selv.. 

Men,Men,Men ... Jeg vil gerne selv male nogle børnemotiver på væggene, men da jeg ikke er specielt god til at male selv, har jeg brug for skabeloner, er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse forskellige skabeloner med børnemotiver?? :-) 

Eller er der nogen andre herude der har kreative ideer til et børneværelse, alt fra farve, motiver og andet i børneværelsestemaer..

KOM GLAD MED IDEER! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Camillakn

putput92 skriver:

hej til alle herinde. 

jeg kunne ikke finde et sted hvor netop mit spørgsmål, hører hjemme. så bær over med mig! 

Men,Men,Men ... Jeg vil gerne selv male nogle børnemotiver på væggene, men da jeg ikke er specielt god til at male selv, har jeg brug for skabeloner, er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse forskellige skabeloner med børnemotiver?? :-) 

Eller er der nogen andre herude der har kreative ideer til et børneværelse, alt fra farve, motiver og andet i børneværelsestemaer..

KOM GLAD MED IDEER! 

Jeg er heller ikke den store haj til den mad at male motiver.
Men vi tog ned til vores tapet handler og købte wallstickers, det var så os ret dyrt det blev lidt over 600,-.

Har ik lige et billed , men vi valgte at male en væg i en lækker grønlig farve og så var wallstickers et træ med masser og ugler, blade og fugle i en masse lækre farver

Syntes os der kommer flere og flere hjemme sider med wallstickers.

Ellers kan du gå på google, skaf en overhead projekter og så er det bare at tegne strejerne op på væggen, hvis du forstår hvad jeg mener. 
Der er nogle disney motiver inde på www.disneyjunior.dk du kan kigge lidt på.

Meeeen, deruderover skal du huske at dit lille barn ikke har for godt at det maling. Vi malede da jeg var i uge 35 tror jeg. Og har hørt flere sige at jo længere man er henne jo mindre risiko er der for at barnet tager skade. Ellers snak med din farvehandler og eventuelt køb noget svanemærket maling.

Håber det gav dig lidt fif herfra Og tillykke med graviditeten ..

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Camillakn skriver:

Meeeen, deruderover skal du huske at dit lille barn ikke har for godt at det maling. Vi malede da jeg var i uge 35 tror jeg. Og har hørt flere sige at jo længere man er henne jo mindre risiko er der for at barnet tager skade. Ellers snak med din farvehandler og eventuelt køb noget svanemærket maling.

Håber det gav dig lidt fif herfra Og tillykke med graviditeten ..

Anmeld

15. februar 2012

Maja_4000

Jeg malede sommerfugle i vores gamle leglighed .. Skar selv skabelonerne ud i pap (brugte bagsiden fra en linieret blok) .. Kan lige smide et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2012

OktoberMor

CamillaKn.. Tak for inspirationen, ja det med overhead havde jeg selv tænkt på. 

men jeg aner ikke hvor jeg skal skaffe sådan en henne.. :-) 

Men ja, wallstikers er også en mulighed.. :-) 

Det var nu heller ikke mig der skulle male, hehe jeg har en sød mand, som godt vil gøre det.. Men han er lidt doven til at finde ud af nogle ideer, så jeg måtte gå igang.. hehe .. sådan er mænd!  

Maja_4000... sikke nogle flotte sommerfugle, ja du er kreativ må man sige, jeg aner ikke hvordan man skal klippe de ting ud osv hehe, uden en skabelon.. 

Anmeld

24. februar 2012

banana3

putput92 skriver:

hej til alle herinde. 

KOM GLAD MED IDEER! 

Heej Man kan i søstrene grene købe de sødeste wallstickers til max 30 kr, de er virkelig gode, du kan få alt fra børnemotiver til alm. motiver  

Men det er selvfølgelig ikke hjemmelavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.