Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Kære Diana
Jeg ved nøjagtig, hvordan at du har det. Jeg kunne ikke få min amning op og kører ordenligt med min søn. Han har fra dag 1 af fået supplerende MME. Jeg prøvede og prøvede, at få det til, at fungere med amningen, men hvad gør man når den lille trold bare skriger efter mad. Vi havde kontrolvejning på ham og han tog ikke på som han skulle - det ændrede sig efter, at vi valgt, at give ham supllerende MME. Vores søn ville kun amme, hvis jeg havde suttebrik på - han ville slet ikke ellers.
Puha, jeg har grædt mange tårer. Det var bare så psysisk hårdt, at jeg ikke kunne amme. Jeg troede bare, at det var det nemmeste i hele verden og selvfølgelig skulle jeg da amme ham fuldt ud. Da der var gået 5 uger valgt min søn selv brystet fra gradvist og hold da op - jeg havde bare svært ved, at acceptere, at han ikke ville have mig mere - men hellere ville have flasken.
Da der var gået et stykke tid accepterede jeg det og kunne se alle fordelene ved, at give flaske.
Jeg håber rigtig meget, at jeg kan amme fuldt ud denne her gang, men hvis jeg ikke kan - ja - så bliver det ikke lige så hårdt som sidste gang.
Husk, at det er bedre, at have en mæt og veltilpas dreng end en dreng der græder af sult - selvom det er pisse hårdt.
Jeg håber rigtig meget for dig, at du kan nøjes med, at give en natflaske.
/ Katja 40+2, Luka 17 mdr.

Anmeld