Tillykke til søde lille Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Sofia

TILLYKKE IDA!!! Så blev du også 1 år!! Håber I har den dejligste dag, jeg glæder mig til at høre hvad du har fået i gave, og om din mor har lavet en lagkage til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Lilje82

Tillykke

Anmeld

15. februar 2012

Maria-s

Tillykke søde Ida

Anmeld

15. februar 2012

piadas

Jeg skal hilse fra Ida og sige tak!

Jamen, Idas mor var ikke så kreativ denne gang. Overskuddet var der lige som ikke til den helt store kreation, men det blev da til en bamse af chokoladekage pyntet med glasur og lidt slik, som de små i dagplejen kunne spise.

I søndags, da familien var her, blev det den nemme løsning - nemlig en købe-kagemand fra Mårs! Det er en tradition, at vi får sådan en til fødselsdage, som vi allesammen altid glæder os til, for de kagemænd smager bare SÅ godt, og de fåes kun på Mors, så min mor har den altid med, når en af ungerne har fødselsdag...

Kagemanden faldt i god jord hos Ida - eller chokoladen gjorde i hvert fald, for den blev suttet af alle bidderne!

Billedet, hvor hun pakker gaven op er fra DP-moderen i formiddags, som gav hende en dukke, som griner nærmest bare, man kigger på den - den skal vi nok blive glade for!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2012

Sofia

Jeg synes bestemt du er kreativ Pia, den chokolade kagekone med lyserød kjole, den er da bare så fin!!!

Ser ud til I har haft en skøn skøn dag, og hvilken hyggelig tradition med kagen fra Mors, det minder mig om Ditte der altid får bragt en brunsviger kage til deres fødselsdage, fra Fyn!

Hehe, kender alt til legetøj der snakker og larmer, men børnene elsker det jo, Ida elsker sikkert allerede dukken?

Anmeld

16. februar 2012

JonTri

Tillykke med IDA!!!! Det ser hyggeligt ud! 

Anmeld

19. februar 2012

AnneBJ

Også tillykke herinde Ida, omend lidt for sent! 

Det ser ud til I havde en dejlig dag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.