2. Jordemoder besøg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Kruse90

Hej skønne piger
Har i andre været til 2. Jordemoder besøg. Eller kan vi jo skrive det i denne her tråd
Jeg har selv i dag været afsted
Alt var som det skulle være. Baby er skønne til omkring 1400g Meget normal str. sagde hun
Og havde et symfyse mål på 29, så det er også helt perfekt

Derudover snakkede vi lidt amning og hvad jeg havde af ønsker (om jeg ville eller ikke ville) og det vil jeg rigtig gerne, så jeg håber bare det kommer til at gå lige efter bogen

Kram Carina og Filucca i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

JH12

Jeg har endnu ikke været til 2. jordmor besøg..

Men det skal jeg i tirsdag i næste uge, og om onsdagen skal jeg til scanning, så er MEGET spændt på om de siger det samme om baby  Så tiden kan ikke gå hurtig nok !

Men rigtig dejligt alt var lige efter bogen.. og de bliver så store de små nu..
og jeg kan godt forstå du gerne vil amme, det vil jeg også..

Anmeld

15. februar 2012

baby84

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger
Har i andre været til 2. Jordemoder besøg. Eller kan vi jo skrive det i denne her tråd
Alt var som det skulle være. Baby er skønne til omkring 1400g Meget normal str. sagde hun

Derudover snakkede vi lidt amning og hvad jeg havde af ønsker (om jeg ville eller ikke ville) og det vil jeg rigtig gerne, så jeg håber bare det kommer til at gå lige efter bogen

åh hvor skønt søde..tænk hun vejer 1400g nu. hvor går det stærkt. glæder mi så meget til vi skal afsted i næste uge og endvidere til 3d scannig..det bliver en fed uge

Anmeld

16. februar 2012

Kruse90

Joyce skriver:

Jeg har endnu ikke været til 2. jordmor besøg..

Men det skal jeg i tirsdag i næste uge, og om onsdagen skal jeg til scanning, så er MEGET spændt på om de siger det samme om baby  Så tiden kan ikke gå hurtig nok !

Men rigtig dejligt alt var lige efter bogen.. og de bliver så store de små nu..
og jeg kan godt forstå du gerne vil amme, det vil jeg også..

Ihh Det bliver da bare alt for spændende
Glæder mig til en opdate

Anmeld

16. februar 2012

Kruse90

baby84 skriver:

åh hvor skønt søde..tænk hun vejer 1400g nu. hvor går det stærkt. glæder mi så meget til vi skal afsted i næste uge og endvidere til 3d scannig..det bliver en fed uge

Ja søde Det bliver da bare en fantastisk uge

Glæder mig meget til at læse en opdate

Anmeld

16. februar 2012

sofiell89

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Hvor godt at hun følger hvad hun skal og har det godt. Kom til at kigge på din ticker, der er lidt vægt forskel dér hva
Jeg skal til jordmoder d. 29, glæder mig også.. Ved lægeundersøgelsen i sidste uge fik jeg målt min symfyse til 24, ved ikke hvad normalen er der, men vi ligger da rimelig tæt, selvom der er nogle ugers forskel Og forresten SMUKT billede du lagde ind forleden Du ser bare knald godt ud

Anmeld

16. februar 2012

Kruse90

sofiell89 skriver:

Hvor godt at hun følger hvad hun skal og har det godt. Kom til at kigge på din ticker, der er lidt vægt forskel dér hva
Jeg skal til jordmoder d. 29, glæder mig også.. Ved lægeundersøgelsen i sidste uge fik jeg målt min symfyse til 24, ved ikke hvad normalen er der, men vi ligger da rimelig tæt, selvom der er nogle ugers forskel Og forresten SMUKT billede du lagde ind forleden Du ser bare knald godt ud

¨Hehe tusind tak
Ja har fundet ud af at den her Ticker ikke er helt så optimal hvad angår vægten
For i politikkens graviditetsbog passer hendes vægt perfekt
Den siger også 1400g hehe

Så måske er min ticker lidt falsk hehe

Tusind tak for det søde Elsker min mave og Filucca som så dejligt mosler rundt lige pt

Anmeld

16. februar 2012

CaWi

Var til mit 3. jordemoder besøg i tirsdags (der var jeg 29+0)

Mit mål var 31, og hun skønnede baby til at være ca 1500 gram

Alt var bare perfekt. På trods af bækkenløsning og mange plukveer, så er det bare så dejligt med alt det liv i maven.

Vi snakkede også lidt om amning, som jeg rigtig gerne vil. Men mest var det bare om hvordan jeg generelt havde det

Anmeld

16. februar 2012

Kruse90

CAWI skriver:

Var til mit 3. jordemoder besøg i tirsdags (der var jeg 29+0)

Mit mål var 31, og hun skønnede baby til at være ca 1500 gram

Alt var bare perfekt. På trods af bækkenløsning og mange plukveer, så er det bare så dejligt med alt det liv i maven.

Vi snakkede også lidt om amning, som jeg rigtig gerne vil. Men mest var det bare om hvordan jeg generelt havde det

Dejligt Det var da også en fin str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.