Hummel heldragt i str 50 - pige, hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

LotteN

Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe en hummel heldragt i str 50 til en pige?
VI er ved at finde ud af hvad lillesøster skal have på hjem fra sygehuset og faderen er vild med hummel
Men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal finde det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

l.kjoeller

Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe en hummel heldragt i str 50 til en pige?
VI er ved at finde ud af hvad lillesøster skal have på hjem fra sygehuset og faderen er vild med hummel

sælger de det ikke i butikkerne? ønskebørn har lige haft halv pris på hummel. ellers trendsales tror grunden til man ikke kan finde så meget af det er at ikke alle børn når at passe str 50 

Anmeld

15. februar 2012

LotteN

l.kjoeller skriver:

sælger de det ikke i butikkerne? ønskebørn har lige haft halv pris på hummel. ellers trendsales tror grunden til man ikke kan finde så meget af det er at ikke alle børn når at passe str 50 

Jeg har overvejede ønskebørn, tror også det bliver der jeg kigger ud forbi imorgen.
Men synes bare det er utroligt at det ellers ikke rigtig findes nogen steder....

Anmeld

15. februar 2012

l.kjoeller

LotteN skriver:

Jeg har overvejede ønskebørn, tror også det bliver der jeg kigger ud forbi imorgen.
Men synes bare det er utroligt at det ellers ikke rigtig findes nogen steder....

ja... nu jeg tænker over det er det også kun 56 jeg har i hummel

Anmeld

15. februar 2012

Giraffen

LotteN skriver:

jeg har set hummel heldragter i Bahne og Name It hvertfald

Men ved ikke om de laver ned til str 50.... 

Anmeld

15. februar 2012

L&V

Giraffen skriver:

Det gør de ikke

Anmeld

15. februar 2012

L&V

LotteN skriver:

De laver ikke tøj i str 50 men vores datter kom hjem i en str 56 hummel, det fik en go vask og en tur i tørretumbleren også passede det næsten

Anmeld

15. februar 2012

LotteN

Giraffen skriver:

Name it sælger da kun deres eget mærke....

Anmeld

15. februar 2012

LotteN

Månsson skriver:

De laver ikke tøj i str 50 men vores datter kom hjem i en str 56 hummel, det fik en go vask og en tur i tørretumbleren også passede det næsten

Ihhh altså, hvad er det dog for noget øvøv...
Hmm, det må vi lige finde ud af så.. men tak for hjælpen

Anmeld

15. februar 2012

L&V

LotteN skriver:

Ihhh altså, hvad er det dog for noget øvøv...
Hmm, det må vi lige finde ud af så.. men tak for hjælpen

Ja det er noget øv, syntes meget af det tøj i str 50 er de der lidt "kedelige" mærker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.