Der er ikke sket noget siden. !? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

MichelleN

For ca 1½ år siden blev jeg gravid med kæreste tog 4 test og alle var positive og så ringede jeg til lægen og fik en tid... Fik at vide jeg var 5 uger henne ca.. Og allerede der begyndte vi at glæde os.. Men så skete det som jeg håbede på ikke ville ske.. Jeg mistede det og følte mig virkelig tom indeni.. Vi har nu prøvet siden jeg mistede men der er ikke sket noget overhovedet.. Hvad er der galt? Nogen som kan hjælpe eller har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Moms

MichelleN skriver:

For ca 1½ år siden blev jeg gravid med kæreste tog 4 test og alle var positive og så ringede jeg til lægen og fik en tid... Fik at vide jeg var 5 uger henne ca.. Og allerede der begyndte vi at glæde os.. Men så skete det som jeg håbede på ikke ville ske.. Jeg mistede det og følte mig virkelig tom indeni.. Vi har nu prøvet siden jeg mistede men der er ikke sket noget overhovedet.. Hvad er der galt? Nogen som kan hjælpe eller har nogle gode råd?

Ked af at høre om aborten og håber I snart bliver gravide igen.

Hvis vi skal hjælpe, har vi brug for en del flere oplysninger.

Har du menstruation, er den regelmæssig, har du styr på ægløsningstidspunktet, dyrker I sex omkring ægløsning, har du prøvet at tage morgentemperatur eller ægløsningstests, er din mands sædkvalitet blevet tjekket, har du været til GU hos din læge siden aborten?

mere kan jeg ikke lige komme i tanke om at spørge om.

Der er masser af erfarne kvinder herinde - jeg tror iøvrigt det er bedre, du lægger dit spørgsmål ind under fertilitet, prøver på at blive gravid eller barnløshedsbehandling (tror jeg kategorien hedder). Det er der de erfarne på dette område "færdes" :-)

Lad os høre, hvad I har prøvet og så se om vi kan hjælpe jer :-)

Moms

Anmeld

15. februar 2012

MichelleN

Moms skriver:

Ked af at høre om aborten og håber I snart bliver gravide igen.

Hvis vi skal hjælpe, har vi brug for en del flere oplysninger.

Har du menstruation, er den regelmæssig, har du styr på ægløsningstidspunktet, dyrker I sex omkring ægløsning, har du prøvet at tage morgentemperatur eller ægløsningstests, er din mands sædkvalitet blevet tjekket, har du været til GU hos din læge siden aborten?

mere kan jeg ikke lige komme i tanke om at spørge om.

Der er masser af erfarne kvinder herinde - jeg tror iøvrigt det er bedre, du lægger dit spørgsmål ind under fertilitet, prøver på at blive gravid eller barnløshedsbehandling (tror jeg kategorien hedder). Det er der de erfarne på dette område "færdes" :-)

Lad os høre, hvad I har prøvet og så se om vi kan hjælpe jer :-)

Moms

Tak for dit svar.. Jeg har regelmæssig menstruation, har også taget de forskellige tests som ægløsning og man kan også få en masse andre, har også været ved GU og de siger jeg ikke fejler noget.. Og at jeg bare skal have tålmodighed men det er bare svært når der er gået næsten 2 år nu siden aborten.. Min kæreste sæd fejler ingenting den er også blevet tjekket.. Og jeg føler mig bare overset og kan ikke få hjælp nogen steder fra..

Anmeld

15. februar 2012

Moms

MichelleN skriver:

Tak for dit svar.. Jeg har regelmæssig menstruation, har også taget de forskellige tests som ægløsning og man kan også få en masse andre, har også været ved GU og de siger jeg ikke fejler noget.. Og at jeg bare skal have tålmodighed men det er bare svært når der er gået næsten 2 år nu siden aborten.. Min kæreste sæd fejler ingenting den er også blevet tjekket.. Og jeg føler mig bare overset og kan ikke få hjælp nogen steder fra..

Ok,

jeg har altså ikke erfaring indenfor det felt, så jeg synes, du skal lave en ny tråd i den "rigtige" kategori. Så kan det være nogle af dem med erfaring kommer på banen.

Er du overvægtig eller ryger? Det kan jo også have noget at sige.

Nogle foreslår, at man tager en pause. Dropper babyprojektet en tid, så sjælen får lidt ro og så sker der sommetider noget.

Måske en ferie hver for sig også kan gøre en forskel - ved ikke.

Held og lykke og jeg håber nogle andre svarer dig.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.