hvad har man i en pusletaske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

vi sidder og kigger på pusletasker... for at finde en vi begge syntes om... og kommer så til at snakke om... hvor meget plads er der brug for??? formeget har man med i en pusletaske???

personligt syns jeg gaia og ko , og bystroom (som jeg selv har valgt) laver nogle fine nogle i mange forskellige størrelser... du kan finde mange fine på trendsales hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Jeg ville også købe en god rummelig en..

Vi har pt 2 ½  (vi har en lille en fra libero hvor der lige kan være bleer, poser og vådservietter)

Men eller har vi i vores store

• bleer
  • vådservietter
  • skifteunderlagen
  • stofble
  • bummelum poser
  • mad (kiks/rugbrød)
  • hagesmæk + skeer
  • sutter
  • håndsprit
  • skiftetøj hvis vi skal noget en hel dag
  • lidt legetøj
  • creme og pudder

det var vist det der er i vores

tak

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Nå okay syntes bare de er så fede i fløjel og lædder

Ham vil ha en man bag he he 

Men det er bare svært at sige før man står i det, kan jo være du vil ha nogle andre ting med end mig og måske ikke har brug for så meget plads. Har i købt barnevogn, der er jo nogle gange man kan få en der matcher?

jeps vi har købt barnevogn... en odder zip sort og lilla... på ekstreem stel....

men sys ikke odders pusletasker er særlig pæne...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

personligt syns jeg gaia og ko , og bystroom (som jeg selv har valgt) laver nogle fine nogle i mange forskellige størrelser... du kan finde mange fine på trendsales hvis det er

jo men manden syntes de er for tøsede... så vi leder efter en der er mere uni-sex

er ellers vild med bystroom...

Anmeld

15. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

jo men manden syntes de er for tøsede... så vi leder efter en der er mere uni-sex

er ellers vild med bystroom...

fik en odder foræret som manden kan bruge og så købte jeg selv en brugt bystroom til mig selv

Anmeld

15. februar 2012

Skønne Jønne

Vi har købt en som er Hjaltes taske... Altså en børnetaske så det er en med blå og grønne æbler fra katvig.. Dengser vi begge at gå med for den er jo til baby

Så i kunne jo også finde en børnetaske

Anmeld

15. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

fik en odder foræret som manden kan bruge og så købte jeg selv en brugt bystroom til mig selv

haha smart...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Skønne Jønne skriver:

Vi har købt en som er Hjaltes taske... Altså en børnetaske så det er en med blå og grønne æbler fra katvig.. Dengser vi begge at gå med for den er jo til baby

Så i kunne jo også finde en børnetaske

tja... det kunne vi jo

Anmeld

15. februar 2012

L&V

Kay skriver:

jeps vi har købt barnevogn... en odder zip sort og lilla... på ekstreem stel....

men sys ikke odders pusletasker er særlig pæne...

Nåh hmm ja så må jeg melde pas.. I må ha en mande en og en dame en så

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Nåh hmm ja så må jeg melde pas.. I må ha en mande en og en dame en så

tja... overvejer også lidt hvor meget han kommer til at gå med den... hmmm er ret vild med bystroom...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.