Første mens efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg fik normal mens

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

664 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg stoppede på mine p-piller i januar og skulle mandag i denne uge have min første mens, ifølge en "normal cyklus" på 28 dage.
Det fik jeg også. Eller det vil sige jeg har mørkt udflåd og det minder egentlig mere, at min mens er ved at forsvinde, end det ligner at den er ved at starte  

Er det normalt at den første mens efter p-pille stop er sådan? Der kan jo også gå længe inden man egentlig får den føreste mens. 

Del gerne dine erfaringer med mig  

p.s. er anonym, da pb ikke er skudt rigtig igang endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Hej 

Jeg stoppede på mine p-piller i januar og skulle mandag i denne uge have min første mens, ifølge en "normal cyklus" på 28 dage.
Det fik jeg også. Eller det vil sige jeg har mørkt udflåd og det minder egentlig mere, at min mens er ved at forsvinde, end det ligner at den er ved at starte  

Er det normalt at den første mens efter p-pille stop er sådan? Der kan jo også gå længe inden man egentlig får den føreste mens. 

Del gerne dine erfaringer med mig  

p.s. er anonym, da pb ikke er skudt rigtig igang endnu  

Jeg fik normal mens, 1 uge senere end normalt (altså en uge over tid). Den næste kom som den skulle

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg fik normal mens, 1 uge senere end normalt (altså en uge over tid). Den næste kom som den skulle

Det var da meget præcist så Mit kan selvfølgelig også nå at komme endnu. Men har heller ikke haft mens-smerter. Og dem plejer jeg virkelig at have mange af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.