Tur til natur legeplads i Tranum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.123 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

livhemdrup

Hej

Ja nu går vinterferien jo snart igang for nogen er den allerede startet men mine unger får først ferie i næste uge så tænkte om der var nogen der ville med en tur på natur legepladsen som ligger i Tranum eksempelvis Torsdag d. 23 kl 11???

Der er bord og bænke der henne og tager man godt med tøj på og et tæppe med kan madpakken sagtens indtages derhenne.

Jeg vil gerne bage en kage og tage med men så skal jeg vide hvor mange der ønsker hygge i den skønne natur med os.

Hilsen mig med 5 legeglade børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

norenberg

Der plejer vi også at tage op da vi ikke bor så langt der fra....men øv øv kan ikke den dag, det kunne da ellers have været sjovt at møde nye mennesker...

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

norenberg skriver:

Der plejer vi også at tage op da vi ikke bor så langt der fra....men øv øv kan ikke den dag, det kunne da ellers have været sjovt at møde nye mennesker...

Lige præcis samme tanke jeg havde

Den er super skøn den legeplads. Mine unger elsker den og kan få flere timer til at gå der. Så tænkte at så var der da plads til forældre hygge snak og ungerne ku lege.

Anmeld

15. februar 2012

norenberg

livhemdrup skriver:

Lige præcis samme tanke jeg havde

Den er super skøn den legeplads. Mine unger elsker den og kan få flere timer til at gå der. Så tænkte at så var der da plads til forældre hygge snak og ungerne ku lege.

Ja det kunne det, hvor kommer du fra og hvor gamle er dine børn...

Anmeld

15. februar 2012

bullerbassen

livhemdrup skriver:

Hej

Ja nu går vinterferien jo snart igang for nogen er den allerede startet men mine unger får først ferie i næste uge så tænkte om der var nogen der ville med en tur på natur legepladsen som ligger i Tranum eksempelvis Torsdag d. 23 kl 11???

Der er bord og bænke der henne og tager man godt med tøj på og et tæppe med kan madpakken sagtens indtages derhenne.

Jeg vil gerne bage en kage og tage med men så skal jeg vide hvor mange der ønsker hygge i den skønne natur med os.

Hilsen mig med 5 legeglade børn

Nu er jeg ikke særlig stæk geografisk 

Hvor ligger de henne af ???

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

norenberg skriver:

bor i løgstør.

Har selv 3 piger på 4 7 og 9 og to bonus drenge på 4 og 5 år. Da jeg er tilflytter hertil fra sjælland af kender jeg ikke rigtigt nogen så tænkte at dette var en mulighed for at lærer andre at kende der også havde børn

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

bullerbassen skriver:

Nu er jeg ikke særlig stæk geografisk 

Hvor ligger de henne af ???

hvis det er fordi du vil vide hvor langt det ligger fra dig af så er det nemmeste at tage krak og lave ruteplan

Ses vi? Ku være hyggeligt.

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

norenberg skriver:

hvad med dig hvor du fra ? og hvor gamle er dine?

Anmeld

15. februar 2012

norenberg

livhemdrup skriver:

hvad med dig hvor du fra ? og hvor gamle er dine?

Jeg er fra Gjøl ca 10 km fra Brovst jeg har freja på 6½ år og sebastian på 22 mdr og oliver på 14 mdr...

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

norenberg skriver:

Jeg er fra Gjøl ca 10 km fra Brovst jeg har freja på 6½ år og sebastian på 22 mdr og oliver på 14 mdr...

Så din datter lige gammel med min den mellemste næsten hun er lige blevet 7.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.