jeg har det bare så skidt med det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kære alle.
Som de fleste af jer nok ved har jeg problemet at være totalt skruk, og manden er det ikke
Jeg venter tålmodigt og taler ikke om det længere (med ham..læsser af på veninderne og min mor)!
Jeg er stoppet med at tage p-piller, og det synes han var en rigtig god ide (talte med ham om det inden jeg stoppede).
I går skulle vi så dyrke sex for første gang siden jeg er stoppet på pillerne, og der skulle naturligvis kondom på! det var fantastisk sex, men så snart han trak sig ud brød jeg grædende sammen! jeg skammer mig bare sådan... her har vi lige haft fantastisk sex og jeg kan ikke lade være med at tude over at der var kondom på!
Jeg trængte bare til at komme ud med det!

knus fra en fortvivlet Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

NynneLP

Hvor er det vildt.. Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig!! Jeg stoppede med mine p-piller for ca 5 mdr. siden og har "overtalt" min kæreste til at have sex uden kondon 4 gange, resten af gangene har vi haft med kondom - men det har bare været det underligste for mig at have sex med kondom på!! Jeg kan overhovedet ikke tænke på andet end at det er på!!

Nå, men lige nu har jeg det totalt som om at jeg er gravid - men testen bliver ved med at være negativ!! Jeg tuder når den er negativ og min kæreste smiler.. Det er bare så underligt og irriterende!!

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

NynneLP skriver:

Hvor er det vildt.. Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig!! Jeg stoppede med mine p-piller for ca 5 mdr. siden og har "overtalt" min kæreste til at have sex uden kondon 4 gange, resten af gangene har vi haft med kondom - men det har bare været det underligste for mig at have sex med kondom på!! Jeg kan overhovedet ikke tænke på andet end at det er på!!

Nå, men lige nu har jeg det totalt som om at jeg er gravid - men testen bliver ved med at være negativ!! Jeg tuder når den er negativ og min kæreste smiler.. Det er bare så underligt og irriterende!!

Hvis i bruger kondom er chancen jo altså minimal for at blive gravid?

Og hvorfor overhoved bruge kondom hvis i alligevel ikke har brugt den 4 gange?

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Kære alle.
Som de fleste af jer nok ved har jeg problemet at være totalt skruk, og manden er det ikke
Jeg venter tålmodigt og taler ikke om det længere (med ham..læsser af på veninderne og min mor)!
Jeg er stoppet med at tage p-piller, og det synes han var en rigtig god ide (talte med ham om det inden jeg stoppede).
I går skulle vi så dyrke sex for første gang siden jeg er stoppet på pillerne, og der skulle naturligvis kondom på! det var fantastisk sex, men så snart han trak sig ud brød jeg grædende sammen! jeg skammer mig bare sådan... her har vi lige haft fantastisk sex og jeg kan ikke lade være med at tude over at der var kondom på!
Jeg trængte bare til at komme ud med det!

knus fra en fortvivlet Caroline

Det godt du ikke snakker så meget med ham om det mere og bare det at han er gået med til at slippe pillerne og bruge kondom er jo fedt og stort fremskridt.

for dig at han snart er helt med på vognen.

Knus

Anmeld

21. marts 2009

NynneLP

Ja, det er jeg klar over.. Men han vil jo heller ikke have et barn nu.. Det vil jeg gerne!!

Det er også virkelig fjollet.. Men nogen gange kan jeg godt overtale ham til at lade vær' selv om han ikke vil have en baby..

Håber at I kan finde ud af mit svar.., Kan ikke finde ud af det andet med at kopiere..

Anmeld

21. marts 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Det godt du ikke snakker så meget med ham om det mere og bare det at han er gået med til at slippe pillerne og bruge kondom er jo fedt og stort fremskridt.

for dig at han snart er helt med på vognen.

Knus

Det ser desværre rigtig sort ud! han bruger mere og mere tid på drengene, og mindre og mindre på mig
Jeg kan ikke finde ud af ham lige for tiden, men der er ingen tvivl om at han er ved at blive voksen og PISSE bange for at blive det! min svigermor hjælper heller kke på sagerne!!
men tak for alligevel! har brug for dem

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

NynneLP skriver:

Ja, det er jeg klar over.. Men han vil jo heller ikke have et barn nu.. Det vil jeg gerne!!

Det er også virkelig fjollet.. Men nogen gange kan jeg godt overtale ham til at lade vær' selv om han ikke vil have en baby..

Håber at I kan finde ud af mit svar.., Kan ikke finde ud af det andet med at kopiere..

ej undskyld jeg spørg men hvorfor tester du så?

hmm pas på du ikke presser ham for meget så får han måske aldrig lyst. der ikke noget mænd hader mere end at føle sig presset.

Oppe i højre hjørne i hver indlæg står der citer indlæg den trykke du bare på så skriver du bare så kan man se hvem du skriver til

Knus

Anmeld

21. marts 2009

Stumpen

Ikke for at lyde negativ, for jeg kan godt forstå at du gerne vil være mor.. Men jeg kan se at din kæreste er 20 år og du 22, jeg synes personligt at med den alder især din kærestes, at du skal respektere hvis ikke han føler sig klar til at blive far endnu...
Blot min mening...

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Det ser desværre rigtig sort ud! han bruger mere og mere tid på drengene, og mindre og mindre på mig
Jeg kan ikke finde ud af ham lige for tiden, men der er ingen tvivl om at han er ved at blive voksen og PISSE bange for at blive det! min svigermor hjælper heller kke på sagerne!!
men tak for alligevel! har brug for dem

Hvad med at tage lidt væk sammen ville det ikke hjælpe jer lidt så i kan nyde hinanden lidt...

Ja det kan godt skramme de kære mænd lidt når de kan mærke de er ved at blive voksne hi hi. han skal bare have lidt tid så skal han nok komme på banen.

Men lidt væk fra det hele og være nyforelsket sammen det har vi sgu alle samme brug for

Knus

Anmeld

21. marts 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Hvad med at tage lidt væk sammen ville det ikke hjælpe jer lidt så i kan nyde hinanden lidt...

Ja det kan godt skramme de kære mænd lidt når de kan mærke de er ved at blive voksne hi hi. han skal bare have lidt tid så skal han nok komme på banen.

Men lidt væk fra det hele og være nyforelsket sammen det har vi sgu alle samme brug for

Knus

Uha, det kunne være dejligt... Men med min skole og hans job bliver det svært at nå tror jeg! Han arbejder som Greenkeaper assistent på en ny golfbane som skal åbne midt i april de har travlt!!!!!
Men måske skal jeg bare insistere!? Jeg har jo snart fødselsdag

Hvordan går det forresten hjemme hos Jer med lillemanden? Har vist ikke fået sagt ordentlig tillykke med ham!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.