før og efter badet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Nattøs

pink bluse er inden bad og håndklæde er efter bad kan godt se at jeg desværre ikke står på samme måde begge gange, øv.. men håber i måske kan se den vokser i badet

Jeg hader at få taget billeder af maven, synes altid at jeg ser så tyk ud. Den har vokset sindsygt siden uge 9, hvor jeg lige havde tabt mig 8 kg hehe så havde en dejlig flad mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Team Putte

Nattøs skriver:

pink bluse er inden bad og håndklæde er efter bad kan godt se at jeg desværre ikke står på samme måde begge gange, øv.. men håber i måske kan se den vokser i badet

Jeg hader at få taget billeder af maven, synes altid at jeg ser så tyk ud. Den har vokset sindsygt siden uge 9, hvor jeg lige havde tabt mig 8 kg hehe så havde en dejlig flad mave

Hehe maven ser godt nok rundere ud efter badet, men mon ik det bare skyldes baby har lagt sig anderledes end før

Hvis ikke så stopper jeg med at gå i bad! Synes min mave er gået helt amok de sidste 10 dage

Anmeld

15. februar 2012

Nattøs

Team Putte skriver:

Hehe maven ser godt nok rundere ud efter badet, men mon ik det bare skyldes baby har lagt sig anderledes end før

Hvis ikke så stopper jeg med at gå i bad! Synes min mave er gået helt amok de sidste 10 dage

hehe aner det ikke, det sker hver eneste gang jeg går i bad men den gøre sig mindre igen efter 10-20 min

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

Nattøs skriver:

hehe aner det ikke, det sker hver eneste gang jeg går i bad men den gøre sig mindre igen efter 10-20 min

Hehe tror på baby synes godt om det varme vand og vender sig i maven

Anmeld

16. februar 2012

Nattøs

Team Putte skriver:

Hehe tror på baby synes godt om det varme vand og vender sig i maven

Kan godt være du har ret -) 

Anmeld

22. februar 2012

LotusCPH

Jahh det er da det dejlige varme vand og lyden tror jeg og så ka baby nok også mærke når mor slapper af og nyder et godt varmt bad  

Har faktisk aldrig været den der gider bad særlig længe - men nu ka jeg faktisk got nyde det SÅ må da være baby der påvirker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.