Trist 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 7+0 og er så trist at jeg allerede har taget en til to kilo på, jeg har så været oppustet lige siden jeg opdagede jeg var gravid og jagt hård mave, er der andre som har det som mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det med at være oppustet går heldigvis snart over!! Det med at ha taget 2 kg på er helt normalt. Det er fordi blodmængeden øges og du får mere vand i kroppen osv. Det ska nok gå lidt i stå igen, også ska man jo bare huske at spise fornuftig. Stort tillykke med graviteten! Vh stine

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Ork gjorde jeg også;-) Det går over begge dele;-) Vægten kommer i ryk.... Op med humøret og nyd det;-) Tillykke med det bankende hjerte under dit;-) kram

Anmeld

15. februar 2012

sne190810

To kilo?

Jeg var oppe på 5 kg. det sekund ejg opdagede jeg var gravid.
Det var så kun det jeg tog på, før jeg begyndte at tage lidt på igen i uge 18.

Så bare rolig,- og hey! Det er et godt tegn, så lad være med at være trist over det.  Det bliver meget værre  Nyd det!Du får det bedste af det bedste ud af det, og de ryger af igen

Anmeld

15. februar 2012

Gaia

Ved min fØrste graviditet tog jeg også lynhurtigt på. Da jeg var i uge 20 havde jeg allerede taget 8 kg På. 

Anmeld

15. februar 2012

Nattøs

Som de andre siger så er det meget forskelligt. jeg tabte mig 8 kg i starten udelukket pågrund af opkast og manglende lyst til mad  har sidst jeg var ved jordmoderen kun taget 100 gram på men da jeg vejet mig ved min mor i sidste uge vejet jeg 1 kg mere. men tror ikke på mors vægt, for den vejet også forkert sidst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.