[citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f]
Jeg håber for dig, du finder en løsning.
Men de udtaler sig meget negativt til alle. Min datter fik plads 14 dage før hun blev 1 år. Kort forinden havde de sagt jeg intet skulle forvente før ½ år fremme i tiden.
Du er obs på at de har en akut liste ikke ? Men så er det bare sjældent nær din bopæl.
Jeg krydser også fingre for at mit puslespil går op.
Jeg har begge pige hjemme pt. men forventer at få tilbudt BH plads til Augusta i august og Ella skal have VS plads senest i nov/dec.
Og HELST HELST HELST i samme intergrerede inst.
Det giver mig mavesår allerede
;o)[/citat]
Ja, den akutliste har jeg tænkt på, men som du siger, så er man ikke sikker på en plads nær en og siger man nej, ryger man helt ud af ventelisten....så det har jeg droppet. Vil jo også gerne have hende i en god institution....jeg er pædagog på 7. år her i København og har været lidt rundt omkring og har bare SÅ dårlige erfaringer med institutioner her i København, så jeg er meget på vagt - det skal ikke være hvor som helst......
Ja, jeg tror også jeg ender med mavesår, for hvad hulan gør man......siger sit job op og passer hende selv....men det skal man jo også betale 3000 for alligevel, så det kan vist ikke helt hænge sammen :'( øv øv øv
Anmeld