rettigheder ved lejebolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

hmg86

Hejsa..

Er der nogen herinde, der har styr på, hvad rettigheder man som lejer har?? Spørger på baggrund af, at min udlejer er kommet med en ekstra regning for varme for 2010 og 2011.. Kan det virkelig passe han kan opkræve penge så lang tid efter??

Er virkelig på bar bund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

JeNoVa

Kan du mon ikke finde svaret på dit spørgsmål her.

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Jeg har læst leje loven ud og ind og den er så kryptisk;-/ min udlejer har også taget røven på os, så vi har meldt os ind i llo!!! Koster godt nok 525 men de har advokater som ka hjælpe!!!!

Anmeld

15. februar 2012

Jonatansmor

Fynni skriver:

Hejsa..

Er der nogen herinde, der har styr på, hvad rettigheder man som lejer har?? Spørger på baggrund af, at min udlejer er kommet med en ekstra regning for varme for 2010 og 2011.. Kan det virkelig passe han kan opkræve penge så lang tid efter??

Er virkelig på bar bund..

Nej, han har 6 uger fra han har modtaget det fra varmeselskabet til at aflevere det i din postkasse. Efter de 6 uger er hans krav tabt.

Får du et varmeregnskab som du ikke er enig i, skal du lave en dindsigelse (Liste over punkter, til hvorfor du ikke kan acceptere beløbet) og den skal udlejer inddrive for huslejenævnet inden for 6 uger, ellers er det tabt.´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.