Komplet latterligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er højgravid..

Min kærestes kammerats veninde er gravid. Og hvad er jeg...?

Jaloux over at hun lige har testet positivt!!!!

..........Jeg er en idiot... 

hahahahahaha!!!! Sorry men føler mig som en hat! Glæder mig til hormonella har forladt bygningen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MortilCilas

Nu er jeg ikke gravid, men er sååå jaloux på nybagte mødre eller gravide kvinder. Hold da op .. det er ikke fair, hvorfor er det ikke mig

Anmeld

14. februar 2012

Eliza

hahaha ja det er sku da lidt sært!!??

Jeg er LYKKELIG over det snart er slut, og misunder kun alle de som har født... selvfølgelig magter jeg at glæde mig på andres vegne over at de får 2 streger, men jeg sidder nu mere og har lidt ondt af dem  

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

I know! Min graviditet har været oprigtig skod og jeg ser frem til slutningen   Så tro mig det var underligt at blive jaloux!

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

hehe fik mig lige et godt grin

Anmeld

14. februar 2012

JH12

Nåh har det lige som dig..

Jeg er lige gået ind i 3 trimester, med termin i starten af maj..

i min graviditet har jeg oplevet min fætters kæreste er blevet gravid, min kusine, og sidste men ikke mindst min kæreste's søster ..
(de har termin i juli og august)

Ikke nok med jeg er jaloux, så irritere det mig en lille bitte smule, folk er begyndt at glemme min graviditet .. men jeg er samtidig ovenud LYKKELIG på deres vejne  og min lille baby, får  en fætter eller kusine´ ..

Så jeg glæder mig også til alle de homoner flytter ud..

Anmeld

14. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg er højgravid..

hahahahahaha!!!! Sorry men føler mig som en hat! Glæder mig til hormonella har forladt bygningen 

Sådan kan jeg også have det... Så skal du altså ikke tænke idiot over.. Sådan er mennesker bare 

Anmeld

14. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg er højgravid..

UPPPPSSSS jeg læste kun det her... Så ikke det andet 

Anmeld

14. februar 2012

LouiseRH

Haha, jeg er jaloux over alle dem der får deres baby i armene før mig Bliver næsten hidsig, fordi jeg skal gå og vente

Min kusine har lige testet positiv for et par uger siden,hvor jeg bare sad med tanken "godt det ikke er mig, der skal vente SÅ længe"

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Joyce skriver:

Nåh har det lige som dig..

Jeg er lige gået ind i 3 trimester, med termin i starten af maj..

i min graviditet har jeg oplevet min fætters kæreste er blevet gravid, min kusine, og sidste men ikke mindst min kæreste's søster ..
(de har termin i juli og august)

Ikke nok med jeg er jaloux, så irritere det mig en lille bitte smule, folk er begyndt at glemme min graviditet .. men jeg er samtidig ovenud LYKKELIG på deres vejne  og min lille baby, får  en fætter eller kusine´ ..

Så jeg glæder mig også til alle de homoner flytter ud..

Min kærestes brors kæreste havde termin 1 måned inden mig. hel turen igennem er vi blevet sammenlignet så ved godt hvordan det er at komme i glemmebogen! 

Jeg er glad på andres vejne,men øv en følelse at sidde tilbage med! En positiv test..hahaha..Tror jeg vil bestille en masse teste og gå amok mens jeg kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.