Øm i hele kroppen og jag.. har varet 14 dage nu.. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået tid hos lægen imorgen..
Men er så nervøs for hvad der er galt..
Jeg har i 14 dages tid haft underlige jag i benene.. de sidste dage har jeg så fået vildt ømme led i håndled, fingre, ankler, albuer osv..
I starten tænkte jeg bare at det nok var influenza på vej.. men nu er jeg sku nervøs
Det er ligesom ømt, brusende smerte der kommer og går og dunken..
Nogen der kender til det?
Skal lige siges jeg er ret overvægtig.. frygter virkelig det værste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg har i 14 dages tid haft underlige jag i benene.. de sidste dage har jeg så fået vildt ømme led i håndled, fingre, ankler, albuer osv..
I starten tænkte jeg bare at det nok var influenza på vej.. men nu er jeg sku nervøs

Det er svært at sige noget om hvad det kan være. Men jeg ville bare lige sende dig et stort kram  Håber, at alt ordner sig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det er svært at sige noget om hvad det kan være. Men jeg ville bare lige sende dig et stort kram  Håber, at alt ordner sig

Tusind tak!!

Anmeld

17. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Fik du hjælp hos lægen?

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Fik du hjælp hos lægen?

Hvor er du sød at huske på mig!!
Jeg fik taget en hulens mase blodprøver.. men der er først svar på tirsdag.. så må lide mig gennem weekenden!!

Anmeld

18. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Hvor er du sød at huske på mig!!
Jeg fik taget en hulens mase blodprøver.. men der er først svar på tirsdag.. så må lide mig gennem weekenden!!

Spændende hvad de finder ud af. Håber at du får god hjælp snart 

Jeg huskede dig fordi jeg selv har prøvet at have symptomer i hele kroppen og vente på afklaring og tydeligt husker hvor træls ventetiden var

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Spændende hvad de finder ud af. Håber at du får god hjælp snart 

Jeg huskede dig fordi jeg selv har prøvet at have symptomer i hele kroppen og vente på afklaring og tydeligt husker hvor træls ventetiden var

Men hvad var der så med dig?? Nu har jeg også fået vildt meget vand i hænder og fingre  Ej jeg synes det er ubehagelig at have det sådan..

Anmeld

19. februar 2012

Tona

Men hvad var der så med dig?? Nu har jeg også fået vildt meget vand i hænder og fingre  Ej jeg synes det er ubehagelig at have det sådan..

Altså jeg havde ikke helt de samme symptomer som dig, men jeg forstår dig godt i at du er bekymret og bange, for jeg prøvede også det med at hele kroppen reagerede og jeg vidste at noget var rivende galt (dog som sagt ikke helt de samme symptomer). Men jeg fik også taget blodprøver og alt muligt og det endte med at de fandt ud af at jeg har fibromyalgi.

Det er synd du har det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.