Skal jeg være bekymret? (blødning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

kimfrit

Hej Piger

Da jeg var på toilettet før, opdaget jeg at jeg blædte en lille bitte smule, men mest snask artigt. Jeg har ikke ondt eller noget, men ved ikke om det er noget jeg skal bekymre mig om?

Jeg har haft lidt svamp som jeg har behandle med noget canesten cram.

Mon det bare er skede åbningen som bløder lidt, den er jo også lidt øm pga svampen?

Er forresten 18+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Rebecca55

Synes da du skal snakke med lægen om det... Jeg blødte også lidt et par gange i graviditeten og blev sendt til scanning med det samme hver gang. Men det skal også siges jeg ventede trillinger, så ved ikke om det er anderledes med en baby!!!

Anmeld

14. februar 2012

kimfrit

Rebecca55 skriver:

Synes da du skal snakke med lægen om det... Jeg blødte også lidt et par gange i graviditeten og blev sendt til scanning med det samme hver gang. Men det skal også siges jeg ventede trillinger, så ved ikke om det er anderledes med en baby!!!

Hvem ringer man til er det lægevagten eller min egen læge i morgen?

Anmeld

14. februar 2012

kimfrit

slet ikke andre emed erfaring ?

Anmeld

14. februar 2012

Rebecca55

kimfrit skriver:

Det er nok alt efter hvor bekymret du er... Igen så ved jeg ikke hvordan man skal reagere med kun et barn, men tror da jeg ville ringe til vagtlægen og rådføre mig. Så vurdere han jo om du skal komme ind eller om du skal tage det roligt. Jeg havde det sådan at jeg hellere ville ringe en gang for meget end fortryde jeg ikke gjorde noget. Så er skal du heller ikke gå og være bekymret og måske helt uden grund.

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

kimfrit skriver:

slet ikke andre emed erfaring ?

Hvis du ikke har ondt, så behøver du ikke være bekymret og når det ikke var mere end det. Så slap du bare af har du haft hård mave? 

Jeg oplevet selv blødning som minds i uge 13 engang ved wc. Jeg kom til trygheds scanning og fik afvide, at barnet havde det super og jeg har kun blødt efterfølgende ved rigtigt hård mave og det kan varm havregrød hjælpe på

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

glemte lige at sige at jeg er 18 uger henne torsdag

Anmeld

14. februar 2012

ano14316

kimfrit skriver:

Du skal ringe til fødegangen.

Anmeld

14. februar 2012

kimfrit

Nattøs skriver:

Hvis du ikke har ondt, så behøver du ikke være bekymret og når det ikke var mere end det. Så slap du bare af har du haft hård mave? 

Jeg oplevet selv blødning som minds i uge 13 engang ved wc. Jeg kom til trygheds scanning og fik afvide, at barnet havde det super og jeg har kun blødt efterfølgende ved rigtigt hård mave og det kan varm havregrød hjælpe på

Ok tak for svar, har faktisk haft lidt dårlig mave, og synes overhoved ikke jeg har ondt. Jeg skal til misdannelse scanning på torsdag og jeg kan mærke hende derinde, såjeg tror lige jeg ser tiden an, ellers ringer jeg bare til fødegangen hvis det skulle udvikle sig

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

kimfrit skriver:

Ok tak for svar, har faktisk haft lidt dårlig mave, og synes overhoved ikke jeg har ondt. Jeg skal til misdannelse scanning på torsdag og jeg kan mærke hende derinde, såjeg tror lige jeg ser tiden an, ellers ringer jeg bare til fødegangen hvis det skulle udvikle sig

der kan du bare se hårdmave kan nemt betyde lidt blødning så længe det kun er så lidt og man ikke har andet end ondt i maven på grund af hård mave, så kan man slappe af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.