mindre liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Blirnokaldrigfru

hej piger, nu har jeg brug for et råd :/

Jeg mærkede igår mindre liv end jeg plejer, men tænkte at det nok var fordi jeg var lidt træt og stresset.. idag har jeg så nærmest INTET mærket, og jeg er stadig meget meget træt og stresset.. synes i jeg skal ringe til vagtlægen (er i 18. uge), eller skal jeg bare prøve at slappe lidt af og så se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Neon

Jeg har prøvet det samme.. Jeg ringede til mit fødested, hvor en jordemoder sagde jeg skulle komme forbi.. De fandt hjertelyd og tjekkede min urin. Alt var fint og jeg var rolig igen.. Men jeg havde været ret stresset og haft meget at se til. Så derfor havde jeg nok ikke lagt mærke til bevægelse og sådan..

Så du kan jo altid ringe til dit fødested også kan de vejlede dig.

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Frk P. skriver:

Jeg mærkede igår mindre liv end jeg plejer, men tænkte at det nok var fordi jeg var lidt træt og stresset.. idag har jeg så nærmest INTET mærket, og jeg er stadig meget meget træt og stresset.. synes i jeg skal ringe til vagtlægen (er i 18. uge), eller skal jeg bare prøve at slappe lidt af og så se?

ville også ringe til fødegangen, de er bedst til at vejlede også kan man få ro i sindet

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Frk P. skriver:

bebsen har jo nogle dage, hvor den er mindre aktiv end andre - når jeg oplevede det, lagde jeg mig på sengen, slappede helt af og puffede så lidt roligt til maven nogle gange, indtil den gav nogle spark...

Nogle siger også, at man skal drikke noget iskoldt vand, inden man gør det.

Det var faktisk også især omkring uge 18-20 jeg havde de bekymringer.

Synes ikke du skal være alt for bekymret - jeg tror det er ret normalt

Anmeld

14. februar 2012

tithi

Frk P. skriver:

Hvis du har behov for at blive forsikret om at alt er i orden skal du selvfølgelig ringe til fødestedet. Men det er først fra uge 24 at du SKAL mærke liv hver eneste dag.

Anmeld

14. februar 2012

Blirnokaldrigfru

tak for alle jeres svar har nu lagt på sofaen i halvanden time, og har det sidste kvarter mærket lidt liv igen tror bare jeg må acceptere, at kroppen ikke rigtig kan det den plejer :/ synes jo bare ikke jeg har været fysisk hård ved den, men det andet spiller åbenbart lige så stor en rolle..

Anmeld

14. februar 2012

Guldimaven

Du skal bare tage det helt roligt!

Det er helt normalt, at baby har nogle dage hvor den er mindre aktiv og sover det meste af tiden.. Jeg er i 25 uge, og min søn har stadig nogle dage hvor jeg slet ikke mærker ret meget til ham.. Og det er normalt! Specielt nu hvor jeg kan se du kun er i 17 uge, så burde du slet ikke mærke baby endnu.. 

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Jeg har også dage hvor jeg næsten glemmer den er der men så andre dage der kan jeg lige love dig for at den fortæller mig, at jeg altså ikke skal glemme den hehe. I dag faret jeg rundt i rosengårdcenteret i odense, mærket godt den vendte sig osv, tror efterhånden det er det jeg mærker. Så stod jeg i lyskrydset imellem bilka og rosengårdcenteret, grinte af min kæreste og pludselig fik jeg bare sådan ondt i højre side, jeg sagde til kæresten at jeg tror den sparkede mig, for jeg bøjet mig simpelthen forover, hvilket jeg ikke plejer når stregene bare springes, en helt anden følelse  Også gik der max 5 min så havde jeg normal følelse i maven, den har bestemt hygget sig der inde i dag, med at vende og dreje sig (aner ikke om det bare er min fantasi) min kæreste mener så at den sparket simpelthen fordi at jeg brugte hans penge hehe... 

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

jeg er 18 uger henne torsdag og har fået afvide af min jordmoder, at den er foran hehe.. hørte hjertelyd i uge 15

Anmeld

15. februar 2012

Blirnokaldrigfru

åh det er rart at høre jeres historier også er hjemme og slapper total af idag, så regner jeg med tøsen får lidt fred og ro - til at vågne op, eller hvad det er hun trænger til ja, jeg er ikke så langt, men har kunnet mærke hende længe allerede nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.