Single, efter 3 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er for nyligt (3 uger siden) blevet single, efter et forhold på 3 år. Jeg er flyttet i egen et-værelses lejlighed, og alt gik bare så stærkt.

Nu står jeg så bare her, og alt er ligesom ved at gå op for mig. Et nyt liv skal startes, og jeg føler at jeg er totalt på bar bund! Aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, eller hvad jeg vil.

Kunne virkelig godt bruge nogle råd, fra nogle af jer kvinder herinde, for føler virkelig bare jeg ligeså godt kunne sætte mig ned, drikke bajere og bare lade alt flyde hen - men ved at det ikke er det jeg ved med mit liv! Det var sådan det hele var, da jeg mødte min eks, og det er ikke sådan det skal være igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Kay

puhh det lydder til at være en hård omgang... har ingen dissiderede gode råd... andet end at du skal arbejde med dig selv og finde dig selv igen... og det kan være hårdt...

Anmeld

14. februar 2012

Moms

Hmm du skal ihvertfald ikke slå dig på flasken!!!

Hvor gammel er du?

Har du job?

Fritidsinteresser?

Ting du går til, hvor du er sammen med andre mennesker?

Har du nogen at snakke med -nære veninder/venner om jeres brud og din nye livssituation?

Det er vigtigt at lukke op og tale om det - så bliver det hele "afmystificeret", man tager brodden af det og det kommer til at fylde meget mindre end det garanteret gør nu.

Moms

Anmeld

14. februar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg er for nyligt (3 uger siden) blevet single, efter et forhold på 3 år. Jeg er flyttet i egen et-værelses lejlighed, og alt gik bare så stærkt.

Nu står jeg så bare her, og alt er ligesom ved at gå op for mig. Et nyt liv skal startes, og jeg føler at jeg er totalt på bar bund! Aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, eller hvad jeg vil.

Kunne virkelig godt bruge nogle råd, fra nogle af jer kvinder herinde, for føler virkelig bare jeg ligeså godt kunne sætte mig ned, drikke bajere og bare lade alt flyde hen - men ved at det ikke er det jeg ved med mit liv! Det var sådan det hele var, da jeg mødte min eks, og det er ikke sådan det skal være igen..

Jeg håber du har givet dig selv tid til at være ked af det. Sådan rigtig ked af det. Lukke hele lortet ud. 

Men det betyder ikke at du derefter er klar til at sætte dig ned og komme videre med dit liv, for det er ikke nemt! 

Næh, næste skridt er simpelthen at få alle tanker over på noget andet! Distraher dig selv! Og jeg tænker ikke på at drikke sig i hegnet for at glemme, jeg tænker på at finde noget godt veninde-selskab. Det er tid til at rykke sammen med alle dem du kan stavle sammen og så råhygge. Og så vil jeg foreslå at du gør noget godt for dig selv Plej dig selv, gør dig godt tilpas. Ren selvforkælelse! Om det så er et dejligt fodbad og ansigtsmaske, shopping af noget nyt tøj eller simpelthen bare en gang lækker mad, så er det bare om at nyde et eller andet sammen med dig selv. 

Først når du har følt at du har nydt tilværelsen lidt, så er du klar til at sætte dig ned og begynde at reflektere over hvad det egentlig er du vil i dit liv fremover. Først dér tænker du sådan rigtig rationelt desuden - din fremtid og dertilhørende planer kan godt vente til du er kommet ovenpå igen. 

Mit bedste råd i hvert fald

Anmeld

14. februar 2012

lailamik

synes du har ihvertfald fortjent et

Har desværre ikke nogen gode råd, da jeg nemlig blev til et rod efter min eks gik fra mig.  -Men tro mig tiden læger alle sår, så det skal nok gå 

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Da jeg blev single efter 4 år gik jeg heeeelt amok med mænd og fester.... det blev hurtigt for meget.

Men jeg begyndte også at træne en hel masse og gå op i boligindretning... det var fedt at dyrke nogle hobbyer op - måske skulle du overveje en ny hobby?

Anmeld

14. februar 2012

GitteC78

Håber du har givet dig tid at være ked af det.... Og komme ud med dine frustrationer...

For 5 år siden gjorde min ex det fordi, vi havde været sammen i 1 år, boet sammen næsten fra første dag. Han var min første rigtigt kæreste og mit længste forhold. Da han gjorde det forbi faldt min verden sammen. Jeg blev sygemeldt fra jobbet i 2 uger, kunne ingenting kun sidde og græde. Igennem mit job kunne jeg få samtaler ved en psykolog, det hjalp mig med at komme ovenpå igen. Jeg flyttede hjem til mine forældre, som var en stor hjælp for mig. Jeg fik også støtte igennem veninder. Jeg kom heldigvis igennem det, men det var hårdt.

Jeg håber du kommer igennem det. Brug din tid sammen med venner og familie. Lav en masse, så du ikke sidder  i din lejlighed alene, så kommer du hurtigere igennem det.

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.