Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VI har et ekstra puslebord vi gerne vil sælge da vi aldrig rigtig fik det brugt. Det er brugt et par uger så prisen er 200 og ellers kom med et bud.Reolen sælges til 100 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
upper lige
babymus77 skriver:Hejsa:-) Puslebordet er det solid?? Og kanten på kan den holde en puslehynde uden den smutter udover??
Sim skriver: VI har et ekstra puslebord vi gerne vil sælge da vi aldrig rigtig fik det brugt. Det er brugt et par uger så prisen er 200 og ellers kom med et bud.Reolen sælges til 100 kr.
Til babymus 77
bordet er rigtig fint robust når jeg kommer hjem tjekker jeg lige det med puden også skriver jeg om en halv times tid igen.
Til Saka
Det kan afhentes i Kolding
Pps reolen er væk
Sim skriver: Til babymus 77 bordet er rigtig fint robust når jeg kommer hjem tjekker jeg lige det med puden også skriver jeg om en halv times tid igen. Til Saka Det kan afhentes i Kolding Pps reolen er væk
Ok ja det bliver desværre lidt noget balancebøvl da bordet nok for smalt til babyen fra starten når bordet står på den måde. Det er ment til at stå på langs med en pude på. Puslepuden fylder hele bordet det er grunden til hylderne nedenunder.
Jeg prøver lige igen. Puslebordet er stadig til salg! Befinder sig i Kolding
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128