Puslebord og reol sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.589 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Sim

VI har et ekstra puslebord vi gerne vil sælge da vi aldrig rigtig fik det brugt. Det er brugt et par uger så prisen er 200 og ellers kom med et bud.

Reolen sælges til 100 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Sim

upper lige

Anmeld

22. februar 2012

babymus77

Hejsa:-) Puslebordet er det solid?? Og kanten på kan den holde en puslehynde uden den smutter udover??

Anmeld

22. februar 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Hejsa:-) Puslebordet er det solid?? Og kanten på kan den holde en puslehynde uden den smutter udover??

Og bruges det som det står på den brede led?? Kan der være en puslehynde der?? Eller ska det stå på langs??

Anmeld

22. februar 2012

Saka

Sim skriver:

VI har et ekstra puslebord vi gerne vil sælge da vi aldrig rigtig fik det brugt. Det er brugt et par uger så prisen er 200 og ellers kom med et bud.

Reolen sælges til 100 kr.

Hvor kan det afhentes?

Anmeld

22. februar 2012

Sim

Til babymus 77

bordet er rigtig fint robust når jeg kommer hjem tjekker jeg lige det med puden også skriver jeg om en halv times tid igen.

Til Saka 

Det kan afhentes i Kolding

Pps reolen er væk

Anmeld

22. februar 2012

babymus77

Sim skriver:

Til babymus 77

bordet er rigtig fint robust når jeg kommer hjem tjekker jeg lige det med puden også skriver jeg om en halv times tid igen.

Til Saka 

Det kan afhentes i Kolding

Pps reolen er væk

Oki hvis der kan ligge en pude således det ligger som det ser ud der, brede side:-) så ér jeg intresseret:-))

Anmeld

22. februar 2012

Sim

Ok ja det bliver desværre lidt noget balancebøvl da bordet nok for smalt til babyen fra starten når bordet står på den måde. Det er ment til at stå på langs med en pude på. Puslepuden fylder hele bordet det er grunden til hylderne nedenunder.

Anmeld

2. marts 2012

Sim

Jeg prøver lige igen. Puslebordet er stadig til salg! Befinder sig i Kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.