(februar) Gylp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

Diana...

Hej Piger

Puha jeg synes godt nok min lille Lucas gylper meget nogen gange virker det som om der kommer mere ud end ind. jeg kan godt skifter tøj på ham flere gange om dagen fordi han gylper så meget. det mange gange om dagen og RIGTIG meget der kommer ud.

Er det normalt at gylpe så meget synes virkelig det vild.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hej Piger

Puha jeg synes godt nok min lille Lucas gylper meget nogen gange virker det som om der kommer mere ud end ind. jeg kan godt skifter tøj på ham flere gange om dagen fordi han gylper så meget. det mange gange om dagen og RIGTIG meget der kommer ud.

Er det normalt at gylpe så meget synes virkelig det vild.

Knus Diana

Mine har altså også gylpet voldsomt ,, Får han nok med bøvse pauser ??? Ellers indfør flere . også selv om han bliver gal ,,

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Han bliver bøvset mellem hver bryst og til slut selvf.

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Han bliver bøvset mellem hver bryst og til slut selvf.

Prøv at putte en bøvsepause mere ind til hvert bryst .. Så bliver det sikkert bedre

Anmeld

21. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg havde også det man vist kalder et "gylpe-barn" - vores søn gylpede bare så MEGET.

Nu gav jeg flaske og man kan købe noget der hedder Johannesbrødkernemel på apoteket som man blander op med MME og som gør, at mælken bliver tykkere og de ikke gylper helt så meget.

Men der er vist ikke andet, at gøre end, at holde nogen flere bøvse-pauser når du ammer

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

I starten gylpede Julie os pænt meget.. Nu gør hun det sjældent efterhånden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.