anbefal en online billedfremkalder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Nitz - <3 David

Jeg har fået fremkaldt en masse mobil billeder på:

http://www.fujidirekte.dk

De har et tilbud med at de første 100 billeder er gratis.. (+ fragt selvf.) Der var super hurtig levering.. og det var rigtig nemt og hurtigt at overføre billederne
Og så syns jeg bestemt det var godt pris og kvallitet.. (i forhold til at det var mobil billeder, som ofte blir grynet og mørke når de blir fremkaldt..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

LR85

dorthemus skriver:

Ja det synes jeg

super, tak. Det vil jeg kigge på

Anmeld

14. februar 2012

dola

louiseandersen85 skriver:

Har i prøvet a fremkalde almindelige billeder online?

Hvorhenne og hvordan var kvaliteten?

hmm Jeg brugte føtex hjemmme side og synes det var ok pris og kvali og så kan man bare bestille dem hjemme fra sofaenog så hente den i føtex efter eget valg!!!

Anmeld

14. februar 2012

LR85

dola skriver:

hmm Jeg brugte føtex hjemmme side og synes det var ok pris og kvali og så kan man bare bestille dem hjemme fra sofaenog så hente den i føtex efter eget valg!!!

okay, og jeg bor faktisk tæt på føtex. det vil jeg da lige kigge på. Men det skal nu være GOD kvalitet og ikke bare okay kvalitet

Anmeld

14. februar 2012

dola

okay, og jeg bor faktisk tæt på føtex. det vil jeg da lige kigge på. Men det skal nu være GOD kvalitet og ikke bare okay kvalitet

tja, det var ikke dårlig kvalitet men hvis man betaler lidt mere kan man måske få en endnu bedre kvalitet, bestil evt i forskellige kvaliteter og sammenlign!

Anmeld

14. februar 2012

kimfrit

fuji film, dem har jeg prøvet, og var tilfredse med

Anmeld

14. februar 2012

gonefishing

Har i prøvet a fremkalde almindelige billeder online?

Hvorhenne og hvordan var kvaliteten?

Pixum!!! -og jeg har prøvet andre. men de har super service og mange rabatkoder, sig bare til hvis du skal bruge nogle, jeg har en masse med gratis porto osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.