Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er hvad du kan læse om på min blog. Jeg er "Nybagt" mor og har virkelig oplevet at græsset IKKE er grønnere på den anden side. Jeg vil derfor gerne dele mit liv som mor hvor jeg deler sandheden om hvor hårdt det er at blive mor og selvfølgelig også hvor dejligt og fantastisk det er Alle får det til at se så let ud men der følger godt mange ting med som man i sin vildeste fantasi slet ikke kunne forstille sig.. SÅ kig indenom og fløg med i mit liv, måske giver det lidt forberedelse og måske slår det tabuet ihjel om at det er NEMT at være mor Skriv endelig om dine frustrationer, følelser, glæder eller hvis du bare vil kommentere mine indlæg.. http://livetsommor.wordpress.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernholm87 skriver: Er hvad du kan læse om på min blog. Jeg er "Nybagt" mor og har virkelig oplevet at græsset IKKE er grønnere på den anden side. Jeg vil derfor gerne dele mit liv som mor hvor jeg deler sandheden om hvor hårdt det er at blive mor og selvfølgelig også hvor dejligt og fantastisk det er Alle får det til at se så let ud men der følger godt mange ting med som man i sin vildeste fantasi slet ikke kunne forstille sig.. SÅ kig indenom og fløg med i mit liv, måske giver det lidt forberedelse og måske slår det tabuet ihjel om at det er NEMT at være mor Skriv endelig om dine frustrationer, følelser, glæder eller hvis du bare vil kommentere mine indlæg.. http://livetsommor.wordpress.com/
Den skal da tjekkes ud
AalborgPigen skriver: Den skal da tjekkes ud
Du er meget velkommen til at skrive hvad du sys om det Og tak - ha en skøn valentinsdag
God blog du har lavet Synes, det er sjovt at læse om andres erfaringer, når jeg selv har det meste i vente Er kun 7+5 i dag...
anbo skriver: God blog du har lavet Synes, det er sjovt at læse om andres erfaringer, når jeg selv har det meste i vente Er kun 7+5 i dag...
Ej hvor dejligt Anbo..Er lige præcis sådan en 'som dig' jeg gerne vil ud til med den her blog :-) Vi kan selvfølgelig ikke forberede os og bliver 'super mom' men vi kan have hørt om det og bruge tips, råd fra andre blandet med sin egen mavefornemmelse. Jeg vil i hvert fald gerne bringe budskabet ud til 'jer' at det ikke er en leg på røde roser men at det er ganske enkelt fantastisk alligevel når man kommer forbi forhindringer og desværre kommer der altid nye og flere , sværer og hårdere - hehe men den del følger jo med Og så KÆMPE tillykke med den lille 'mus' inde i din mave - jeg er allerede dødmisundelig - hihi og Simon er kun 4 mdr. Men det er fantastisk. Som alle andre siger NYD DET.. :-) Skriv endelig til mig inde på bloggen hvis der er noget du er i tvivl om eller gerne vil høre lidt råd om, så vil jeg i hvert fald svare fra hjertet og med rene sandheder og så kan du jo bruge det som du vil :-) Håber ellers ikke graviditeten er hård ved dig allerede. Har forresten lige smidt et nyt indlæg op i dag inde på bloggen, det er lidt langt men læs endelig med. Det er om dårlige vaner og et lille sidespor til det der køre i nyhederne i dag -Lad dit barn græde sig i søvn ha en fantastisk dag i dette skønne skønne vejr :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128