Kattetis på autostolen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Zeus

Hvordan får jeg den afskyelige lugt væk?!

Vi var hjemme og overnatte hos en veninde i går, og lod autostolen stå ude i garagen, hvor der så har været en elskværdig kat forbi, og efterladt en stinkende tissetår

Har prøvet Rodalon, med lidt effekt, men slet ikke nok...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

mkb123

Zeus skriver:

Vi var hjemme og overnatte hos en veninde i går, og lod autostolen stå ude i garagen, hvor der så har været en elskværdig kat forbi, og efterladt en stinkende tissetår

måske den eneste udvej er rens? Har desværre ikke et bedre bud end rodalon 

Anmeld

14. februar 2012

Nemesis

uhh ville prøve at smide stoffet i vaskemaskinen på et 30 min program på 30 grader, efter det har ligget i blød i rodalon i mindst nogle timer.

hjælper det ikke, så er der nok ikke noget der vil...kattetis er noget forfærdeligt noget.

:-) Sisse

Anmeld

14. februar 2012

SpunkenJo

Zeus skriver:

Katte er simpelthen bare så og

Deres afføring og urinering alle steder er bare ikke iorden. Og det er det især ikke fordi det ofte foregår i børnenes sandkasser!!!

Deres tis på textil er desværre stort set umuligt at fjerne
- det skal nok smides ud

Hvis du kender katteejeren ku man ha lyst til at bede om erstatning......

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

SpunkenJo skriver:

Katte er simpelthen bare så og

Deres afføring og urinering alle steder er bare ikke iorden. Og det er det især ikke fordi det ofte foregår i børnenes sandkasser!!!

Deres tis på textil er desværre stort set umuligt at fjerne
- det skal nok smides ud

Hvis du kender katteejeren ku man ha lyst til at bede om erstatning......

Ja ikk, for hvis jeg ikke får lugten væk, skal vi jo ud og købe nyt betræk Årh det irriterer mig virkelig! Desværre ved vi jo ikke hvilken kat det var, ellers havde jeg krævet erstatning! 

Anmeld

14. februar 2012

Zeus

Nemesis skriver:

uhh ville prøve at smide stoffet i vaskemaskinen på et 30 min program på 30 grader, efter det har ligget i blød i rodalon i mindst nogle timer.

hjælper det ikke, så er der nok ikke noget der vil...kattetis er noget forfærdeligt noget.

:-) Sisse

Har den kørende i vaskemaskinen nu, med et ordentlig læs vaskepulvet... Og så må jeg jo prøve med Rodalon igen bagefter, for jeg kender heller ikke til andre midler end det

Anmeld

14. februar 2012

SpunkenJo

Zeus skriver:

Ja ikk, for hvis jeg ikke får lugten væk, skal vi jo ud og købe nyt betræk Årh det irriterer mig virkelig! Desværre ved vi jo ikke hvilken kat det var, ellers havde jeg krævet erstatning! 

Katte er et dyr der i min verden kunne undværes.....

Jeg håber du får bugt med det der kattepis

Kh Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.