Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er fødslen ikke længere såå langt væk Glæder mig vildt, og jeg er mega spændt på hvad køn det bliver. Jeg er ikke typen der bekymrer mig om at føde, jeg tænker altid at det gør millioner af kvinder jo hver dag, så hvad er der at være bange for. Smerte.. tja sikkert en helvedes masse, men det er jo hurtigt overstået. Og jeg bliver heller ikke forskrækket af folks skrækhistorier. For de fleste går det jo godt, så hvorfor bekymre sig om det før man behøver
Anyhow.. her er to billeder taget i morges Tjaa.. hvad skal man sige, sort kamuflerer meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en fin Babyhule..
Man må sige det går den rigtige vej ihvertfald .. og spændende i ikke kender kønnet - har i nogen fornemmelser så?
Jeg har det på samme måde som dig, bekymrer mig heller ikke om fødselen - lige præcis fordi så mange andre kan gøre det.. også er jeg overbevidst om at babyen er alle smerterne værd.. Det vigtigste er de kommer sunde, raske og velskabte ud
kvinde84 skriver: Nu er fødslen ikke længere såå langt væk Glæder mig vildt, og jeg er mega spændt på hvad køn det bliver. Jeg er ikke typen der bekymrer mig om at føde, jeg tænker altid at det gør millioner af kvinder jo hver dag, så hvad er der at være bange for. Smerte.. tja sikkert en helvedes masse, men det er jo hurtigt overstået. Og jeg bliver heller ikke forskrækket af folks skrækhistorier. For de fleste går det jo godt, så hvorfor bekymre sig om det før man behøver Anyhow.. her er to billeder taget i morges Tjaa.. hvad skal man sige, sort kamuflerer meget
ihhh en smuk babyhule du har
Joyce skriver: Sikke en fin Babyhule.. Man må sige det går den rigtige vej ihvertfald .. og spændende i ikke kender kønnet - har i nogen fornemmelser så? Jeg har det på samme måde som dig, bekymrer mig heller ikke om fødselen - lige præcis fordi så mange andre kan gøre det.. også er jeg overbevidst om at babyen er alle smerterne værd.. Det vigtigste er de kommer sunde, raske og velskabte ud
Jeg har faktis ikke rigtigt noget på fornemmelsen. Jeg tænker lidt at det bliver en dreng, men er ikke overbevist, og da alle i familien er sikre på at det bliver en pige, så bliver man jo mindre overbevist hehe Jeg har heller ikke et ønske om noget. Jeg vil bare have en baby, dreng eller pige, begge er ønskebarnet, som vi måtte gennemgå behandling for at få.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128