Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

jeanett1988

Jeg skriver herinde fordi ifølge vejrudsigten vil komme til at føles som -18 grader imorgen. Problemet er det, at vi skal ud med baby imorgen (12 uger gammel) for vi skal over at snakke med præsten omkring barnedåb.

Vi har ingen bil, så vi bliver nødt til at tage bussen. Der er ca. 200 m ned til bussen, og det samme når vi stiger af.

Hvordan ville i håndtere denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MosterA

Jeg ville pakke baby godt varmt ind, ned i barnevognen og så bare afsted  

Anmeld

14. februar 2012

jeanett1988

MosterA skriver:

Jeg ville pakke baby godt varmt ind, ned i barnevognen og så bare afsted  

Mange tak, så kaster vi os ud i det

Anmeld

14. februar 2012

Frk.S

Jeg ville pakke baby rigtig godt ind. Evt. isolere bunden af barnevognen med nogle aviser.

Anmeld

14. februar 2012

Savannah

Jeg ville lægge et skind under madrassen - også selvfølgelig masser af varmt tøj.. Hvis ikke du har et skind, så ville jeg bruge aviser. De skal helst være krøllet sammen, mon ikke det kan lade sig gøre.

Lykke til og god tur

Anmeld

14. februar 2012

morethanperfect

Læg nogle aviser i bunden af barnevognen .. Altså under madrassen .. Det isolerer godt
Og så pak baby godt ind med huer og vanter ...  

Anmeld

14. februar 2012

Tona

jeanett1988 skriver:

Jeg skriver herinde fordi ifølge vejrudsigten vil komme til at føles som -18 grader imorgen. Problemet er det, at vi skal ud med baby imorgen (12 uger gammel) for vi skal over at snakke med præsten omkring barnedåb.

Vi har ingen bil, så vi bliver nødt til at tage bussen. Der er ca. 200 m ned til bussen, og det samme når vi stiger af.

Hvordan ville i håndtere denne situation?

Som andre skriver så pak barnet godt ind og aviser i bunden af barnevognen og evt en ekstra dyne eller tæppe ovenpå disse. Ydermere så vil det være godt at komme fluenet på barnevognen for at skærme af for blæst og kold vind. Så er der ingen problemer i det

Anmeld

14. februar 2012

jeanett1988

Mane tak allesammen for jeres gode råd

Så vil jeg når hun er kommet i seng gå ned og gøre barnevognen klar, så jeg ikke står med det imorgen tidlig (Den står heldigvis i et rum med varme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.